IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новото Peugeot 5008 ще е още по-квадратно

Дизайнерът на французите обещава да го отличи повече от родственото 3008

Френската компания Peugeot обмисля да префокусира своя кросоувър 5008 в още по-практичен модел, когато дойде време за новото му поколение през 2022 година, съобщава британското издание Auto Express. Информацията е от разговор с главния дизайнер на марката Жил Видал (интервюто му за Automedia.bg можете да видите тук).
 
 
Peugeot 5008 render

Този рендър на AutoExpress показва как би могло да изглежда следващото 5008

  
Моделът, както и по-малкият му брат 3008, веднъж вече преживяха такава трансформация през 2017, когато от подобия на MPV бяха превърнати в типични SUV. Дизайнът на Видал тогава буквално взриви пазара и превърна дотогавашните аутсайдери в едни от най-продаваните модели в сегмента, и в главния източник на приходи за групата PSA.

В края на тази година двата автомобила ще получат фейслифт, но Видал вече работи по следващата генерация. Той признава, че за конкретно за 5008 ще се отдръпне малко от SUV-стилистиката в полза на практичността, която клиентите на този модел предпочитали. "5008 се купува от млади хора с малки деца. В същото време хората с повече възможности често избират по-малката кола, 3008", обяснява дизайнерът. "Това ни навежда на идеята да направим следващото 5008 дори още по-квадратно, но в същото време секси".
  
 
Peugeot 5008 I, II gen

5008 веднъж вече претърпя сериозна трансформация през 2017
  
 
Визуализацията на АЕ на база подсказките на Видал показва как точно може да се случи това. Следващите 5008 и 3008 ще бъдат построени върху еволюция на сегашната платформа, която ще позволява плъг-ин хибридно, меко хибридно и чисто електрическо задвижване.

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    На практика на старо повече ще се търсят коли преди въвеждането на сензорен контрол на климатика и радиото (i Cockpit). Счупи се екрана или остарее и оставаш без климатик и радио, а поправката скъпа.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Не позна - чисто ново Пежо на лизинг. Хубаво е да е новичко но дизайнът на стуцерите за климатизация е меко казано глупав, а и да контролираш климатика от сензорния екран е също глупаво решение. Последния им хубав интериор беше на първото поколение 308 - аналогов скоростомер, бутони за климатика.
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    бедни мишки Явно вътрешно сте бедни щом използвате всяка възможност да обиждате половината свят?! Нека си те представя - бръсната глава, черна фанелка, а жена ти с уста като полов орган.
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Всяко следващо е все по-грозно.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ако някой си мисли, че 4x4 на колата ще го спаси от голямата кал и сняг жестоко се лъже. В София се чисти, а за истински офроуд си има съвсем други машини. Все пак ако колата си е със задно, тогава задължително се взима 4x4.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    4 - явно си от по-младите глезеници с повече претенци и по малко умения (поне зад волана). И не си съвсем прав за цената, не е 2-на, но сложат ли истинско 4х4, може и да стане, отделно, че покрай всички нови стандарти няма да го вкарат в емисиите.
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Вин ( преди 4 години )
    К'ви "разкаляни" поляни ви се привиждат, селски, Франс брат'чед, цивилизация! За *** има Дъстър 4/4, или Н-та ръка премиум!
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Искал е да каже ощо по грозно май ;) Така го е "заквадратил", че почти стига "дизайнерския език" на Санг Юнг Родус
  • #4
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Men ( преди 4 години )
    Верно? Я го изкарай на една мокра поляна. Или на непочистен снежен път.... Никой не говори за екстремен офроад. Това нещо предлага същото както едно комби или ван тип зафира, но на двойно по-висока цена. Ако това е разбирането за практичност на пежо ок.
  • #3
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    На всички паркетници 4х4 е абсолютно излишно. Нито Х3, нито ГЛЦ нито Т-Рок и т.н някой някога е планирал да се изцапат в повече от локва. За Ком-Емине и подобни пресечени терени се ползват други машини