IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новото Peugeot 5008 ще е още по-квадратно

Дизайнерът на французите обещава да го отличи повече от родственото 3008

Френската компания Peugeot обмисля да префокусира своя кросоувър 5008 в още по-практичен модел, когато дойде време за новото му поколение през 2022 година, съобщава британското издание Auto Express. Информацията е от разговор с главния дизайнер на марката Жил Видал (интервюто му за Automedia.bg можете да видите тук).
 
 
Peugeot 5008 render

Този рендър на AutoExpress показва как би могло да изглежда следващото 5008

  
Моделът, както и по-малкият му брат 3008, веднъж вече преживяха такава трансформация през 2017, когато от подобия на MPV бяха превърнати в типични SUV. Дизайнът на Видал тогава буквално взриви пазара и превърна дотогавашните аутсайдери в едни от най-продаваните модели в сегмента, и в главния източник на приходи за групата PSA.

В края на тази година двата автомобила ще получат фейслифт, но Видал вече работи по следващата генерация. Той признава, че за конкретно за 5008 ще се отдръпне малко от SUV-стилистиката в полза на практичността, която клиентите на този модел предпочитали. "5008 се купува от млади хора с малки деца. В същото време хората с повече възможности често избират по-малката кола, 3008", обяснява дизайнерът. "Това ни навежда на идеята да направим следващото 5008 дори още по-квадратно, но в същото време секси".
  
 
Peugeot 5008 I, II gen

5008 веднъж вече претърпя сериозна трансформация през 2017
  
 
Визуализацията на АЕ на база подсказките на Видал показва как точно може да се случи това. Следващите 5008 и 3008 ще бъдат построени върху еволюция на сегашната платформа, която ще позволява плъг-ин хибридно, меко хибридно и чисто електрическо задвижване.

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    На практика на старо повече ще се търсят коли преди въвеждането на сензорен контрол на климатика и радиото (i Cockpit). Счупи се екрана или остарее и оставаш без климатик и радио, а поправката скъпа.
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не позна - чисто ново Пежо на лизинг. Хубаво е да е новичко но дизайнът на стуцерите за климатизация е меко казано глупав, а и да контролираш климатика от сензорния екран е също глупаво решение. Последния им хубав интериор беше на първото поколение 308 - аналогов скоростомер, бутони за климатика.
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да, явно вътрешно, молекулярно, атомно и субатомно сме бедни :) Никой не обиждам, но ти явно се припозна в някой от изразите ми :) Нека аз си те представя: 25-годишно Субару, обилна ръжда, изгоряла тапицерия, сменил дискове и накладки с най-евтините китайски, не може никога да мине ГТП в нормална държава; кеси за риба всеки уикенд, вместо да вземе да свърши някаква смислена работа.
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    “бедни мишки” Явно вътрешно сте бедни щом използвате всяка възможност да обиждате половината свят?! Нека си те представя - бръсната глава, черна фанелка, а жена ти с уста като полов орган.
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всяко следващо е все по-грозно.
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Не знам за вас, но с моето семейство излизаме от пътя уикендите достатъчно често, за да ми трябва 4х4. Виждал съм достатъчно пъти коли без такова да закъсват на място, през което ние сме минали без грижи. После бутане, теглене, а понякога и така не излиза. Същевременно не сме бедни мишки, за да търсим 20-годишно CR-V или Subaru. Ние сме един от клиентите, които биха си купили Пежо, ако имаше 4х4.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ако някой си мисли, че 4x4 на колата ще го спаси от голямата кал и сняг жестоко се лъже. В София се чисти, а за истински офроуд си има съвсем други машини. Все пак ако колата си е със задно, тогава задължително се взима 4x4.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    №4 - явно си от по-младите глезеници с повече претенци и по малко умения (поне зад волана). И не си съвсем прав за цената, не е 2-на, но сложат ли истинско 4х4, може и да стане, отделно, че покрай всички нови стандарти няма да го вкарат в емисиите.
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Вин ( преди 2 месеца )
    К'ви "разкаляни" поляни ви се привиждат, селски, Франс брат'чед, цивилизация! За Ганьо има Дъстър 4/4, или Н-та ръка премиум!
  • #5
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 месеца )
    Искал е да каже ощо по грозно май ;) Така го е "заквадратил", че почти стига "дизайнерския език" на Санг Юнг Родус