IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault Zoe вече излиза без пари в Германия

Дилърите не смогват да удовлетворят интереса на клиентите

Приетите в Европа безпрецедентни мерки за поддържане на пазара на електродобиви доведоха съществен ръст на търсенето на този тип превозни средства отбелязва анализаторите от Bloomberg NEF.


Renault Zoe


Това е свързано с намаляване на стойността на придобиване на електрическите машини. В Германия, например, при закупуването на кола на ток се предлага отстъпка от 9000 евро, която се поема от държавата. Това позволява на местния дилър Autohaus Koenig да предложи лизинг на Renault Zoe без първоначална вноска, като клиентът плаща по 69 евро месечно.

Според условията на лизинга, ползвателят на електромобила получава възможност за неговото закупуване сред 3 години, като това ще му струва 12 999 евро. Препоръчителната цена на Renault Zoе в Германия в момента 27 675 евро.

Компанията, която обединява 50 дилърски центъра в страната, стартира акцията си преди 20 дни, като за този период продаде на лизинг 300 бройки от електромобила. Представител на Autohaus Koenig твърди, че са можели да реализират и повече коли, но липсата на достатъчно търговци е попречила.

В момента най-евтиното предложение в Германия е лизинг на електрически Smart за 9,9 евро на месец и същото това Zoe за 39 евро на месец, но при предварително внесен депозит. Във Франция, където дотацията за електромобил е 7000 евро, моделът на Renault излиза по 79 евро месечно.

Изданието все пак уточнява, че сегашните стимули за покупка на кола на ток носят временен характер, така че за да се запази интереса към електромобилите, те трябва да поевтинеят. Експертите от Bloomberg NEF прогнозират, че цените на електрическите и аналогичните бензинови машини ще се изравни през 2025 година.

Снимка: Renault

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    aaa ( преди 1 седмица )
    Както има субсидии за електромобили, така има и държавни субсидии за производителите на петрол. Нещо за което почти никъде не се говори или споменава.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 2 седмици )
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До #8 ( преди 2 седмици )
    Отвори си и ти пералня бе!
  • #11
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Jojo ( преди 2 седмици )
    Ако не са субсидиите ,тези коли щяха да събират праха по шоурумите ,но тези пари няма да са вечни
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Защото държавата има екпорт на милиярди посока *** и пия.ниците. На държавата и е изгодно колите и да се движат на ток защото си го произвежда без да го внася.
  • #9
    16 rate up comment 8 rate down comment
    ( преди 2 седмици )
    Хората искат да карат на ток и не щат градски смог.
  • #8
    13 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Чакай малко, нали субсидиите бяха незаконни, нали цените се определят на пазарен принцип, нали държавата се меси на свободншя пазар само при лошия социализъм , нали няма пари заради кризата. Как тъй хем държавата налива пари в Рено и сега и за покупка на автомобили !?
  • #7
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 седмици )
    Младене, и за двете съм прав! Просто още не си го разбрал ;) За анонимния над теб - я кажи кой е Фаньото в случая, щото в Люксембург градския транспорт от бая време вече е безплатен - големи ганьовци са там...
  • #6
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Бай Ганьо все безплатно иска, ако може и хляба и той да му е безплатен :)
  • #5
    14 rate up comment 2 rate down comment
    младен ( преди 2 седмици )
    Тинтири са....чудя се минус ли да ти сложа или плюс. За градският си прав, подкрепям, ама за електричките не. Я си делни поста на две че да може да гласувам по правилно.