IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen обяви цените на ID.3

Базовият модел струва 35 500 евро, а топ модификацията - 10 бона отгоре

Volkswagen обяви цените за цялата гама ID.3. Изцяло електрическият хечбек ще бъде наличен за поръчка в Европа от 20 юли, а клиентите ще получат автомобилите си през септември. Базовата версия струва 35 574,95 евро, като в цената не влизат субсидиите за покупката на електромобил, които отпускат повечето страни на Стария континент.


Volkswagen ID.3


Гамата на ID.3 ще се предлага с три капацитета на батерията и седем на оборудването - Life, Style, Business, Family, Tech, Max и Tour. Базовата версия - ID.3 Pure разполага с адаптивен круиз контрол, безжично зарядно за смартфони и навигация. След няколко месеца ще се появи още по-евтина нейна модификация, чиято цена ще бъде под 30 000 евро, а пробегът й - до 330 км.

Цените за Volkswagen ID.3 Life започват от 37 778 евро, на Style - от 40 946, на Business - от 41,287, на Family - от 42 306, на Tech - от 43 680, на Max - от 44 810, а флагманът ID.3 Tour струва най-малко 45 918 евро.


Volkswagen ID.3


Базовият вариант т ID.3 Pure има електромотор с мощност 150 коня и батерия с капацитет 45 кВтч, която осигурява пробег от 230 до 330 км. Останалите версии разчитат на електромотор с мощност 204 коня и 58-киловатчасова батерия, предлагана като стандарт, осигуряваща изминаването на 300-420 километра. Най-горните три нива на оборудване обаче са налични и с опционална батерия с капацитет 77 кВтч, като пробегът при нея е между 390 и 550 км.

0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Много ми харесва Model Y но за сега не бих го купил. Мой приятел кара Модел S и качеството на купето е ужасно. Големи фуги, разминават се стоп-а на калника и стоп-а на багажника. Дано ги оправят тези неща защото ел. задвижването им е много добро но в момента трябва да се направи компромис с другите неща.
  • #19
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Според мен доста повече хора ще предпочетат Фолксвагена пред модел 3 поне в Европа. Най-вече заради евтините материали и лоши сглобки на модел 3. Тесла трябва да се погрижи за качеството на колите си преди да атакува Европа. В САЩ лошото качество не е проблем, там масовите американски марки са много зле, така, че там не прави впечатление, но европееца е глезен и е свикнал да получава най-доброто за парите си. Но ще пожживеем и ще видим.
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Jojo ( преди 1 месец )
    Тея добре ли са ,за този клас кола Мин 70000 лв , за тези пари два Голфа ,орязани ,но два
  • #17
    13 rate up comment 3 rate down comment
    м дааа ( преди 1 месец )
    Ако не бяха се окакали със софта, до сега да са наводнили пазара. Автомобилът е много приятен на външен вид, и реален пробег от 200-250км е достатъчен на много хора, за 3-4 дни, на извън градско с умерено каране спокойно ще можеш да идеш до тук до там, Не всички са като българите навъртащи 300+ км/дневно
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до 11 ( преди 1 месец )
    Защото една 22kW AC зарядна станция от БГ производител с БГ части вътре ти е хиляда и нещо лева, докато DC-тата с тази мощност са внос и започват от 25 хиляди ;) Дали не искаш кола, която при нужда може да пълни с максимума на AC? Като тръгнеш из страната, хотели и общини масово слагат по една-две зарядни отпред и те всичките са 22kW AC. Плъгшеър ги оставете. Имаме си наши всичкоток и елдрайв приложения.
  • #15
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    До №9,ЗОИ го обявяват на 400 км,реален пробег е над 300 км,а на това го пишат 330,реално го брой към 250,а за големия и скъп модел на ФВ за 90+ хил. лв. реално го брой 390-420 км.
  • #14
    9 rate up comment 3 rate down comment
    #13 ( преди 1 месец )
    И как точно ще ги отвеят от Тесла като Модел 3 струва 10хил евро повече (макар и главно заради митото..) със същия пробег и близко вътрешно пространство единствено е възможно в бъдеще с някой нов модел произвеждан в немската им фабрика
  • #13
    7 rate up comment 12 rate down comment
    none ( преди 1 месец )
    С тези цени и пробег Тесла ще ги отвеят с Модел 3. Няма база за сравнение с поредният Голф. Ще произвеждат Тесли в предният им двор а от ФВ ще "продават" само на компанията си за наеми, за да не плащат глоби на ЕК. Тесла могат да си направят даже промоция: VW Edition. Не знам колко облъчен трябва да си за да дадеш толкова пари за Голф (не че не дават и феновете в БГ по 50К и в момента за нещо което в развитие държави се купува само за фирмено)
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Filbor ( преди 1 месец )
    Повечето зарядни станции в България са AC по разни молове и магазини: https://www.plugshare.com/ И докато си напазаруваш за 1 или 2 часа ще ти се зареди по-бързо до 80%. Ако вкъщи си го зареждаш OK. Ама ако вкъщи е апартамент без гараж, тогава по-добре да има 22 kW AC.
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    99,9 от бързите зарядни станции са постояннотокови. За какво ти е 22 КВт променливотоково? Със 7 КВт цяла батерия от 50 КВтч се зарежда за 7 часа. Между 19 ч., когато човек се прибира от работа, и 8 ч., когато излиза, колата може да се зареди почти два пъти. Да не говорим, че не е полезно да се зарежда редовно до 100%.