През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.
Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.
Двигател: 5.0 литра, V8 с компресор
Трансмисия: 8-степенен автомат с хидротрансформатор
Мощност: 575 к.с. при 6500 об/мин
Максимален въртящ момент: 700 Нм при 3500-5000 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 3,7 секунди
Максимална скорост: 300 км/ч
10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
Наскоро обновеният автомобил се предлага както с редови 4-цилиндрови двигатели, така и с V8 мотори. И в двата случая скоростната кутия е класически автомат.
Снимки: Производителите