IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

70 години Mercedes-Bеnz S-Class - какво даде лимузината на света?

При предишните поколения на легендарния модел дебютираха редица революционни технологии

Легендарната S-клас на Mercedes-Benz е един от автомобилите, които не се нуждаят от представяне. Вече няколко десетилетия това е неизменният технологичен лидер не само в гамата на германската компания, но и сред останалите марки. Иновации в дизайна и оборудването ще има и в седмото поколение на модела (W223), което ще се появи през септември. От това, което видяхме до момент, можем със сигурност да твърди, че луксозният автомобил ще запази палмата на първенството за модерни технологии и нови разработки.

В очакване на автомобила нека си припомним, какво даде на света всяка генерации на флагмана на Mercedes-Benz. При него дебютираха иновационни системи като ABS, ESP, ACC, Airbag и хибридно задвижване, както и редица други.

Вижте какви технологии се използваха за първи път при 6-те поколения на S-Class и при неговите предшественици (ГАЛЕРИЯ):


Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 3 седмици )
    виждал си "мергел" ама до 1997г - се такива у вашата маала!
  • #10
    1 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Последните свестни мергели са произведени 1997 г. Оттогава насам всичко е леш. В тубата вече има pre-production филмче за интериора на новата s-класа. Какво да ви кажа, трагично. Краднали от тесла /а не е трябвало/, ковнали с пиронче две телевизорчета - едно за навигацийка и едно - за километраж и готово. Пластмаса и гума в изобилие и една тъънка дървена лентичка за луксче. Много зле.
  • #9
    15 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Независимо фен на каква марка си мерцедес си е мерцедес. Какви лексуси какви 5 лв. Само болен китайски фен може да сложи лексус и мерцедес в 1 изречение.
  • #8
    15 rate up comment 4 rate down comment
    А тук ... ( преди 3 седмици )
    един дошовец сам си е писал-отговарял, та чак се олял! В статии за Краля на колите ориза трябва да мълчи!!
  • #7
    3 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    А специално за шамандурите дето все повтарят че Лексус били копирали дизайн от Мерцедес - забележете как първата правоъгълна еС-класа от 72-та съвсем случайно доста наподобява Тойота Сенчъри (предшественика на Лексус) от 67-ма.
  • #6
    4 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Хех, немците били дебютирали адаптивния круз контрол, нищо че при Тойота и Мицубиши вече го имало серийно. И хибридното задвижване били дебютирали ха-ха-ха! Най-гоуеми са само на пропагандни партенки швабите, това е положението.
  • #5
    0 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    И аз съм съгласен, че немците не иновират. Не може да си установен играч на пазара и да си позволяваш иновации. Вижте Епъл. Иновациите често са провали и костват пари, защото потребителите са консервативни. Всеки продуктов мениджър ще ви го каже.
  • #4
    11 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 3 седмици )
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    До чукОндура ( преди 3 седмици )
    еж ориза и не сЪ бой!
  • #2
    16 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    А японците - 70 г. сивота, липса на идеи, никакви иновации, остарели технологии, ръжда, нисък комфорт, печална сигурност, изостанала електроника, евтини пластмаси и 10 заклети фена, готови да си направят харакири пред това да си признаят, че карат кофти кола.