IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

30-те най-велики автомобила в историята - II част

Класация без нито един Mercedes - но за сметка на това с доста BMW и Porsche

Съществуват доста класации, опитвали се да селектират най-великите образци във вече 135-годишната история на автомобила. Някои от тях са добре аргументирани, други са просто евтин начин за привличане на внимание. Но подборката на американското Car & Driver е несъмнено от първия вид. Едно от най-уважаваните издания на автомобилна тематика навършва 65 години и в чест на юбилея подбра 30-те най-забележителни коли, някога тествани от него.

Селекцията обхваща единствено периода, в който C/D е съществувало, тоест от 1955 насам, така че е разбираемо отсъствието на машини като Ford Model T, Alfa Romeo 2900 B или Bugatti 57 Atlantic. И понеже ставата дума за списание, което винаги се е интересувало от спорта и пътното поведение повече, отколкото от удобствата и технологиите, можем да разберем и пълната липса на марки като Mercedes. Разбираме даже защо в един момент свеждането на любимите коли до 30 се е оказало невъзможно, и в крайна сметка класацията обхваща 32. След първата част, обхващаща периода 1955-1985, ето и втората.


Най-великите коли в историята - I част (ГАЛЕРИЯ):


 
 

0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Най-доброто БМВ правено някога е именно Е 39.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    При правилно обслужване и нормално шофиране, една кола би трябвало да изкара десетилетия. Но по принцип тази комбинация при продажба втора ръка, рядко се случва. Хората ги карат като за последно, купуват си нова служебна кола, навъртат и 500 000км. за няколко години и я продават втора ръка, защото на колата и предстои сериозно обслужване и вместо да инвестират много пари в такова я продават втора ръка и купуват нова. Тука идва на "150000" км. и започва ама веригата за смяна, съединителя и той...
  • #7
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    до "В плановете на нито един производител не попада да направи кола, която 25 години по-късно още да работи надеждно по пътищата на България, четвърта ръка и с два пъти превъртан километраж" пич, ако имаше оскар за коментари щеше да е твой!
  • #6
    9 rate up comment 0 rate down comment
    до 5 ( преди 3 седмици )
    В плановете на нито един производител не попада да направи кола, която 25 години по-късно още да работи надеждно по пътищата на България, четвърта ръка и с два пъти превъртан километраж
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Тия магнезиеви блокове /сн.10/, такава порнография излязоха!!
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Няма редактор, които да е по-наясно с характеристиките от бмв фенче. Няма и майстор, които да разбира повече от тях. Аз познавам много фенбойчета, само по боята не са правилиремонти и доработки, ама може да не съм ги слушал внимателно.
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Доста смислена класация, макар че съм малко скептичен за кадилака и мустанга, честно казано
  • #2
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    никъде не пише, че това е базовият двигател. Пише, че по-базовият шестцилиндров редови има 190 коня, защото действително има и негов вариант с 228 коня, при 530i. Смятам, че като претендиращ за званието homo sapiens би следвало по-внимателно да обработваш информацията, когато четеш
  • #1
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До специалистите,относно базовия двигател на бмв е39.Не е 190 коня.Има двулитров дизел със 136коня 2,5л.ТДС със 143...и 2,0 бензин със 150 при М52Б20....Смятам,че като редактори в автомобилна медия,би следвало да сте малко по-компетентни в областта.