Eдва ли има друга толкова благоприятна епоха за суперколите от 90-те години. Много фактори се обединиха, за да доведат до истински бум на свръхспортните автомобили.
Чешката Tatra MTX - високо оценена от критиката, но преследвана от лош късмет
Първо, краят на Студената война отвори много граници и създаде нови клиенти сред новоизпечените милионери от Източния блок и Китай. Второ, технологичният напредък и конкуренцията от 80-те започнаха да дават плод. И трето, заради особените правила на различните GT серии повечето компании бяха принудени да създават и "цивилни" версии на състезателните си машини. В крайна сметка много от суперколите на 90-те се провалиха с гръм и трясък и днес сме позабравили дори имената на производителите им. Но дори само един бърз поглед към тях показва, че си струва да си ги припомним.
20 забравени суперколи от 90-те години (ГАЛЕРИЯ):
В Nissan никога не са имали амбицията да стават производител на суперавтомобили и да се съревновават с имета като Lamborghini. Но в този случай японците бяха принудени от тогавашните правила за хомологация за "24-те часа на Льо Ман". За да имат право да използват състезателната си машина в митичното състезание, те трябваше да произведат поне две "цивилни" бройки от R390. Днес едната е в музея на Nissan, а втората - в частна колекция.