IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Citroen най-после извади нов C4

Радикално промененият модел ще наследи и досегашния хечбек, и С4 Cactus

След дълго очакване френският производител Citroen най-после показа ново поколение на компактния си хечбек С4. Официалната му премиера ще е на 30 юни.


Citroen C4 2020


На практика новият автомобил замества два модела в гамата: досегашния С4 Cactus, който спечели доста награди с необичайния си дизайн, и класическия С4, чието производство бе спряло през 2018.

Новият С4 изглежда като кръстоска между двата си предшественика - с повдигнатата стойка на Cactus, но и с купе-образния покрив, познат още от първата генерация на С4 от 2004.

  
Citroen C4 2020

  
Дизайнерският език обаче е нов дори в сравнение с бестселъра C5 Aircross и загатва как ще изглеждат и следващите нови модели на марката. Особено отличителни са задните светлини, различни от всичко досега при Citroen. C4 е и първият модел, чийто дизайн бе завършен под ръководството на новия главен дизайнер Пиер Льоклер, след като предшественикът му Александър Малвал премина на работа в Daimler. Льоклер направи име като създател на първата генерация BMW X6.


Citroen C4 2020

Другата голяма промяна при С4 е, че той вече се предлага и като чист електромобил (във версията е-С4). Официални детайли по задвижването все още няма, но вероятно електрическата версия ще ползва системата от Peugeot e208, с 50-киловатчасова батерия и автономен пробег някъде от порядъка на 300-350 километра по новия WLTP цикъл. Успоредно с електромобила, ще има бензинови и дизелови версии.

  
Citroen C4 2020

 
  
От Citroen обещават доста комфортно пътно поведение благодарение на окачването Progressive Hydraulic Cushions и на седалките Advanced Comfort Seats.

  
Citroen C4 2020

  
Доста променен изглежда и интериорът, по-изчистен и малко по-традиционен от този на Cactus. Освен това французите загатват за една "забележителна иновация" за пътника отпред, но каква ще е тя, ще стане ясно едва на премиерата.


От GS до Xsara: историята на компактните модели на Citroen (ГАЛЕРИЯ):


 

 

 

 

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Адаша ( преди 5 месеца )
    Нещо ми мязат на БМВ. Ми как да не, като мосю Льоклер бил дизайнер на х6 :)
  • #13
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    за пръв път чувам, че мицИбУши имали дизайн :D
  • #12
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Krusho ( преди 5 месеца )
    Дизайнът е направо откраднат от новите модели на Mitsubishi.
  • #11
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    предната "оптика" става все по-странна... не мога да кажа интересна или приятна, но странна..малко стил джук.. само шепа хора и кифлета го разбират...
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Иван ( преди 5 месеца )
    Добре е на пазара да има избор. Никога няма да го купя, но ако моята марка е сама на пазара, без конглокенция, ще е доста по скъпа.
  • #9
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До #3 ( преди 5 месеца )
    приличат си като 2 капки боза!
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    356 ( преди 5 месеца )
    При Нисана има само стилистични забележки и си струва да се коментират, но тук просто нищо не може да се каже.Толкоз.
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Интериорът е стилен, а и изглежда, че имат изцяло ново поколение мултимедия - виждат се физически копчета за климатика и още едно на дисплея - вероятно за звука или мултифункционално. Браво!
  • #6
    12 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Супер е!
  • #5
    5 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Твърде азиатски дизайн, особено задните фарове. Откакто направиха дизайнерски център в Китай преди 10-на години, дизайнът им тръгна рязко надолу. Да не говорим, че продължават с това издевателство да правят платформи със силно изнесен назад преден мост, което е от време оно. Срамно е изцяло електрически автомобил да ползва подобна платформа.