IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Citroen обеща "разкошен" наследник на С5

Французите не се отказват от D сегмента въпреки намаляващите продажби

Въпреки все по-задълбочаващата се SUV лудост Citroen няма да се откаже от седаните и подготвя наследник на С5, обяви директорът по стратегията и продуктовата гама на френската компания Лоранс Хансен. "Повярвайте ми, тази кола съществува и е разкошна", заяви Хансен. "Това е много важен модел за нас".


Citroen CXperience concept


Напоследък упорито се спекулираше, че компанията ще се откаже изобщо от D-сегмента, за да се фокусира върху по-търсените и доходни кросоувъри като C5 Aircross. В същото време категорията на средноразмерните седани непрекъснато се свива - само през миналата година спадът в търсенето за такива автомобили в Европа бе 19%, до общо 403 922 продадени бройки.


Citroen CXperience concept


D-сегментът остава сравително популярен в Китай, по пък китайските продажби на Citroen през миналата година се свиха над два пъти, до едва 55 000 автомобила.

В Европа, освен бюджетния градски модел С3, продажбите на френската марка се крепят върху кросоувърите С3 Aircross и C5 Aircross. Освен това евентуалният седан на Citroen ще се конкурира с "братското" Peugeot 508.


Citroen CXperience concept


Хансен обаче отхвърля тези спекулации и настоява, че по модела се работи. Той ще бъде построен върху същата платформа EMP2, на която са базирани Peugeot 508 и DS 9. Тя е подготвена и за плъг-ин хибридно задвижване, макар да не е походяща за чисти електромобили. Вероятно във външния му вид ще се използват доста елементи от ефектния концепт CXperience, представен през 2016.

Междувременно новият главен изпълнителен директор на Citroen Венсан Кобе разкри детайли и около задаващия се наследник на C4 Cactus. Колата ще бъде представена онлайн на 30 юни и ще има чисто електрическа версия. По-късно през годината компанията ще покаже и един "революционен" концепт, потвърди директорът по дизайна Пиер Льоклер.


Историята на семейните модели на Citroen вижте в галерията:


0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Позитивите бяха многораменно задно окачване, доста добър трилитров дизел. Но така и не предложиха 4х4, а заради използвания евтин японски автоматик, който имаше много нисък макс. въртящ момент, двитателят беше скопен. Да не говорим, че преди фейса задните фарове бяха розови
  • #9
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Поредното поколение (2001-2008) беше по-добро в почти всяко отношение. Имах 2005, след фейса. Когато дойде време да го сменям, отидох в Автомотор и открих следното: новото поколение е по-дълго, но купето е видимо по-тясно, а багажникът - по-малък. Предният надвес беше станал още по-голям. От хеч се беше превърнал в седан. Теглото беше нарастнало с 200 кг без очевидна причина. Алкантара вече не се предлагаше, а кожата беше нискокачествена. Ксенонът от серия беше станал екстра при Ексклузив.
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Ккк ( преди 10 месеца )
    Аман от разбирачи
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    toniboyok ( преди 10 месеца )
    Citroen C5 X7 модификация от 2008 г. с хидроактивно окачване е разкошен седан с невероятна возия(без конглокенция).Надявам се новият седан C5 наистина да е достоен наследник
  • #6
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Изпреварващ ( преди 10 месеца )
    Е ще пратят Фят при Дачия тази жалка фирмичка.Същото става и с ФВ груп Сеат и Шкода са идентични и сега със свиването на пазарите ще почнат да окапват най-вече Сеат който ще бъде изхвърлен и с това ще почне разпада на ФВ груп ще следват Дукати и тн.А с разпада на ФВ Груп ще почне и разпада на Германия.
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Драмата на концерна, както при Хюндай-Киа, е, че поддържа вече 3 марки позиционирани в един и същи ценови сегмент, които си ядат взаимно клиентите. С присъединяването на марките на ФЦА нещата още се усложняват. Ако искат да ги съхранят, ще трябва да пратят поне една от тях при Дачия.
  • #4
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Хаха ( преди 10 месеца )
    Ще лопа ли още от завода или нема да лопа.
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 10 месеца )
    С5, 508 и Insignia - трима жонгльори на едно въже...не ми се вярва...
  • #2
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Това е прототип само, съмнително да е това новата С5. да почакаме до 30.06 и ще я видим ;)
  • #1
    6 rate up comment 2 rate down comment
    356 ( преди 10 месеца )
    За мен и тук визията е уникална, но търсещите ефектност гротескни щрихи около стоповете и над калниците отзад, и тройният светлодиоден халогенен светлинен отпечатък отпред, някак развалят усещането за красота и преливаща хармония във формите. Отвътре, сякаш 5 класник е пресъздал комиксите за приключенията на капитан Планета, възседнал сияещ дървеният си космически кораб, в жълт десен велурен пилотски стол, на път към жълтата галактика. Метафора. На някой екстравагант може да пасне отлично.