IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-икономичният RAV4 изминава 1300 км с едно зареждане

Toyota стартира продажбите на новата хибридна версия на кросоувъра

Компанията Toyota стартира продажбите на хибридна версия на RAV4, която може да се зарежда от електропреносната мрежа. Това е най-икономичният вариант на кросоувъра, като с едно зареждане пробегът му е 1300 км.


Toyota RAV4 PHV


Засега той ще се предлага само на пазара в Япония, като  цената му е близо 2 пъти по-висока от тази на базовия модел. Тя стартира от 43 000 долара, докато бензиновата версия започва 24 000 долара, а стандартният хибрид – от 30 000 долара. 

Задвижването на Toyota RAV PHV става с хибриден силов агрегат, в който влизат 2,5-литров бензинов двигател и електромотор. Съвкупната мощност е 306 к.с., което е с 83 к.с. повече от хибридната версия, която няма функция за зареждане. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6 секунди.


Toyota RAV4 PHV


Литиево-йонният акумулатор с капацитет 18,1 кВт/ч е разположен под пода. В чисто електрически режим кросоувърът изминава до 95 км (по WLTP), а със заредена батерия и пълен резервоар с обем 55 литра пробегът е 1316 км. Допълнителното оборудване е намалило обема на багажника – 490 литра срещу 580 литра при базовата версия.

Този RAV4 не само може да се зарежда от електропреносната мрежа, но и да се превръща сам в източник на енергия. От него ток могат да черпят прибори с мощност до 1,5 киловата с напрежение 100 волта.


Toyota RAV4 PHV


В списъка с оборудвани влиза и система E-Four electric 4WD, която позволява преразпределението на тягата между четирите колела на кросовъра, а също така и климатична система, която може да се управлява от приложение на смартфона.

На външен вид версията PHV се отличава от другите модификации по дизайна на предната част, където има оригинални броня и решетка на радиатора. Японските клиенти получават само най-високите нива на оборудване – с кожен салон, електрическо управление на седалката на шофьора и 18-цолови джанти.


Toyota RAV4 PHV


Освен това зареждащият се хибрид е първият в гамата на модела с 9-инчов екран на мултимедийната система (досега беше 8-инчов) и проекциоен дисплей.

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #18
    10 rate up comment 0 rate down comment
    LosHo ( преди 2 години )
    Има слухове какви ще бъдат цените за ПлъгИн РАВ4 в Европа. Базовият ще бъде 38000 евро ( под 75000лв) Най-луксозният вариант 44000евро ( малко над 86000лв)
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Бе ен ве ту ( преди 2 години )
    Да живеят всички бе ен ве та по всички земни кълбета. Алоууу пишлиметта дето дращите по форумите ще ви изплющъ
  • #16
    10 rate up comment 1 rate down comment
    До 22 ( преди 2 години )
    Ако някой ми даде пари, за да ги заложа в казино, естествено, че ще ги приема. Нали няма мои пари да хвърлям на вятъра... Ако е подарък естествено, че бих избрал БМВ пред Камри. Все пак е много по-луксозна марка. Ако обаче човек сам си събира и изкарва парите и иска нещо хубаво, надеждно и икономично, защото знае с колко пот и труд си ги е изкарал, тогава ще се замисли и със сигурност ще си вземе един нов РАВ4.
  • #15
    16 rate up comment 4 rate down comment
    До 18 ( преди 2 години )
    Х3 250к.с. с разход над 10л/100км РАВ4 е най-продаваният СУВ е Щатите и света за поредна година. Хората гледат качеството и надежността, а като теб разсъждават само пишлеметата в България.
  • #14
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    RAV4 е в класа на BMW Х1, не на Х3.
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Сега погледнах: най-високото ниво оборудване в момента започва от 88 480 лв. Значи на плъгина 100 К не му мърдат.
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    До 14 ( преди 2 години )
    Един колега трабантче имаше десетки години. Много икономичен и евтин за поддръжка.:)
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до 12 ( преди 2 години )
    А аз имах дизелов Меган 2007 г. За разлика от теб, никак не съм впечатлен. Разходът му беше най-малкия проблем. Постоянните проблеми могат да те влудят. Да се чудеш колко калпаво може да бъде направена една кола! Колкото до разхода, тези 3/100 ти ги говорят звездите. В ежедневна употреба, харчи 5.5-6/100. С един резервоар не стигаше 1000 км.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    LosHo ( преди 2 години )
    "базовия модел" за плъг-ин Тойота Рав 4 е всъщност доста високо ниво (SE) и започва от 39000+ долараСледващото ниво е XSE, което си е ТОП ниво ! Рав4 обикновен хибрид XSE ниво започва от 34300 долара. Разликата с плъг-ина е около 8000долара
  • #9
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Преди 15 години си купих дизелов Рено Меган. Изминаваше 2000 километра с едно зареждане ако се кара извънградско. При внимателно каране гореше 3.0/100. В смесен цикъл и без да се внимава 4.9/100 и то според касовите бележки от бензиностанциите. Продадох го на 340 хил. км. в перфектно състояние.Нещо не мога да се впечатля от пробега на тази Тойота...