IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Сливането между Fiat Chrysler и PSA Group е под въпрос

Антитръстовите регулаторни органи в ЕС разследват сделката

Обявеното предстоящо сливане между два от най-големите автомобилни производители – Fiat Chrysler (FCA) и PSA Group, може да бъде отложена, след като антитръстовите регулаторни органи в ЕС започнаха разследване на сделката, съобщава Reuters, като се позовава на свои източници.


PSA FCA


Притесненията за свързани с евентуалното придобиване на огромен пазарен дял на стойност 50 млрд. долара от бъдещия алианс в сегмента на малките микробуси. Обединението между двата автомобилни концерна ще създаде четвъртия по големите производител в света, като компаниите вече са уведомени за притесненията на Европейската комисия.

Ако Fiat и PSA не успеят да разсеят съмненията на Европейската комисия през следващите два дни, тоест до сряда, то сделката ще бъде изправена през разследване, което ще продължи поне 4 месеца. Засега от двата автомобилни производителя отказват коментар за случващото се.

Европейската комисия се стреми да намали броя припокриващите се предприятия, тъй като това ще създаде по-голяма конкуренция, а това може да се окаже проблем за двата производителя. Сливането между тях има за цел да раздели раходите за създаване на по-екологични превозни средства, които да отговарят на новите стандарти.

Евентуалната сделка ще събере под един покрив италианските автомобилни производители Fiat, Alfa Romeo, Lancia и Maserati, американските Jeep, Dodge, Ram и Chrysler с френските Peugeot, DS и Citroen, както и с германския Opel.

Снимка: Automotive News

0 от 500
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Е как да глътне ВАГ нали първо вайг са най могъщите уж.Второ нали пазарна икономика отворени пазари всеки може да придобива свободно.Или за Ваг може за други не?!
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Е не е ли ясно каква е далаверата, баба Меркел не дава съюз на Аниели и Пежо, че туку виж техния брак по сметка гътнал ВАГ, Макрон тръгна да спасява Рено и няма думата да и се изрепчи
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Те купиха Дукати, но не пипат производството. Имам приятел, който си взе ново и е много доволен. Италианско на 100%. Виж за Ламбо съм съгласен. Възродиха им продажбите, ма встрани от Перформантето всичко останало е скука.
  • #5
    11 rate up comment 1 rate down comment
    batmiti ( преди 8 месеца )
    За Фолксваген може , за други не може. Най - ме е жал за класики като Ламборгини и Дукати. А и Скания придобиват по доста съмнителен начин.
  • #4
    16 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    а когато онея дръгели фолскваген изкупиха всички заводи и марки по света, къде спа тая евро комисия ?
  • #3
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Написано е, че проблемът е само при лекотоварните. Което е някаква голяма гшупост, защото Пежо, Ситроен и Фиат от над 20 години и без това са в джойнт венчър за микробусите, които се произвеждат в един завод.
  • #2
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Под въпрос е силно казано. Ще замаскират бизнеса с ванчетата, за да удовлетворят бюрократите и всичко ще е наред. Тук никой не купува никой, просто говорим за сливане. И двете страни ще получат дивиденти или пари като резултат. Тя тая комисия е главно бутана от немците. Ти за какво мислиш, че Фиат и Пежо ще им е трудно сега. Дойчата ако могат да спънат всеки един автомобилен бизнес в света, ще го направят. Тесла са им най-много в полезрението.
  • #1
    21 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    А когато немците купуваха завод след завод къде спа тая комисия.