IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota и китайци ще разработват водородни модели

6 компании подписаха договор за създаването на съвместно предприятие

Шест компании, които споделят обща визия за широкото използване на електромобили на горивни клетки (FCEV) в Китай, подписаха споразумение за създаване на съвместно предприятие за изследвания и разработки в рамките на Обединената система за горивни клетки (Fuel Cell System R&D, FCRD).


Водород


В съвместното предприятие участват: China FAW Corporation Limited (FAW), Dongfeng Motor Corporation (DFM), Guangzhou Automobile Group Co., Ltd. (GAC GROUP),  Beijing Automotive Group Co., Ltd. (BAIC GROUP), Beijing SinoHytec Co., Ltd. (SinoHytec) и Toyota Motor Corporation (Toyota).

Според Технологичната пътна карта за енергийно ефективни превозни средства и нови енергийни превозни средства, обявена от Китай през 2016 г., пазарът на FCEV, предимно за търговски превозни средства, расте с темпове, каквито няма никъде другаде по света. Поради големите промени, тези шест компании, които споделят общата визия на FCEV, решиха да създадат съвместно предприятие за научни изследвания и разработки.


Водород


Благодарение на съвместните усилия, времето от развитието до комерсиализацията ще бъде значително намалено, което ще увеличи драстично темпото на дистрибуцията на FCEV на китайския пазар. Заедно специалистите от шестте компании ще решат проблемите с разработването на евтини конкурентноспособни системи за горивни клетки и техните ключови компоненти, като планират да повишат мощността, топлинната ефективност и издръжливостта, което ще бъде важно за широкото използване на FCEV.

0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Горивните клетки дават толкова ниска мощност, ще не могат да захранят и лек автомобил. На Тойота грозното творение едва се влачи, а Хюндай използва немалка литиево-йонна батерия, за да осигурява достатъчно мощност за електродвигателя при нужда. Идеята да се захранват камиони е комична. Трябва да напълнят половината прицеп с горивни клетки.
  • #5
    6 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тойота се чудят още кой балама да привлекат към изгубената си кауза, за да намалят загубите си.
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    н ( преди 3 години )
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Европа и щатите вярват в батериите от.. Азия
  • #2
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Едно стана ясно, Азия вярва, че бъдещето е на водородните клетки, Европа и Щатите вярват в батериите. Очаквайте продължение...
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много екологично наистина като се има предвид че катайците още изпозват *** в централите си.