IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Nissan готви революционна система 4х4

Технологията e-4ORCE ще дебютира на хечбека Leaf (ВИДЕО)

Nissan готви революционна система 4х4

Компанията Nissan тества първата електрическа система за задвижване на четирите колела, която носи името e-4ORCE. Производителят описва задвижването като „революционна технология“, която осигурява мигновен въртящ момент на всяко колела и баласирана предсказуема мощност във всяка ситуация. Отбелязва се, че системата е на финален стадий от разработката.


Nissan e-4ORCE


Японският производител вече е готов с тестови модел Leaf със задвижване e-4ORCE. Припомняме, че Nissan демонстрира някои възможности на технологията през миналата година на автосалона в Токио, като тогава от компанията обявиха, че са доволни от резултатите от изпитанията.

От Nissan посочван 4 очевидни предимства на тази система 4х4. Първо, електрическата технология е разработена на базата на електромотори. Досега Nissan използваше в своите електромобили по един двигател, който задвижва предните колела. Сега системата осигурява мигтовено, плавно ускорение и подобрено управление в различни ситуации на пътя.


Nissan e-4ORCE


Второто приемущество на e-4ORCE е управляемостта, тъй като от Nissan обещават „балансирано поведение на шасито и точност на кормилното управление във всеки един момент. Това означава, че поведението на електромобила ще бъде предсказуемо, дори при внезапни маневри. За целта система регулира мощността на всеки електромотор и управлява спирачната система. Разпределението на въртящия момент е 50:50, но e-4ORCE може да прехвърли 100% от тягата на предната или на задната ос.

Третото предимство на новата технология е, че тя осигурява плавно движение при различни ситуации. А четвъртото – е-4ORCE осигурява отлично сцепление с пътя, дори той е да е мокър, заледен или със сняг. Система ще дебютира при Leaf, като най-вероятно ще се предлага като опция.



Снимки и видео: Nissan

0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Двг ( преди 4 седмици )
    Всеки коментатор да си признае къде и колко е учил Автомобили, 100% мощност, така казано е глупост...има мощност, но без сцепление..., И като те попитат и за въртящият момент...А иначе големи специалисти...
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    не знам защо махнаха половината текст от долния коментар: Touareg: стартова цена:
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И за да не съм голословен, няколко факта за най-върховите им модели (от официалните сайтове на фирмите в UK). Touareg: стартова цена
  • #15
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Прав си, няма как да сравнявам ЛексОс с VW. Добър пример Туарег - технологично е по-напреднал от всеки ЛексОс.
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само японците могат да хвърлят толкова маркетинг за софтуер, който ВСЯКА електрическа кола с преден и заден електродвигател има и няма начин да няма.
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Интересно как с електромотори отпред и отзад предаваш 100% мощност на една ос? Единия мотор работи с двойна мощност ли? А ако има кардан да свързва двата електромотора би било пълен смях и безмислица.
  • #12
    6 rate up comment 2 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    Leaf 1 и 2 въртят гуми твърде много. Каретата почват да скърцат доста рано. Само 4x4 става за ел. задвижване. В най-лошия случай задно. Но предното е за евтини коли на бензин и дизел с малко коне. Дотам.
  • #11
    2 rate up comment 7 rate down comment
    до 4 Гост ( преди 1 месец )
    То е ясно, че е само софтуер. В Нисан вече са останали само отдел "Личен състав", ликвидатори-счетоводители и група АйТи-та, които да пишат "революционен" софтуер.
  • #10
    18 rate up comment 5 rate down comment
    до 8 ( преди 1 месец )
    Пич, явно харесваш германските коли и по-специално ширпотребата VW. При това положение е нормално да не ти харесват японските автомобили. Няма лошо, всеки си има предпочитания и кара, каквото го кефи. Обаче недей да сравняваш Лексус с Пасат. Просто е смешно и сравнението няма как да е в полза на ширпотребата VW. А що се отнася до "дигиталния километраж", това ясно показва нивото на познания за автомобилите.
  • #9
    5 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Всичко, което описваш за Пасат-а е вярно за всяка немска кола и техните деривати - аз също имам такава и мога да го потвърдя. Кога обаче тези вече нормални неща ще стигнат до Япония - никой не знае. Пример от днес: Мазда 3 ЩЕ получи турбо мотор и ДАЖЕ 4х4 !!!