IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои модели са най-заплашени с основен ремонт на двигателя

Експертите от Consumer Reports предлагат и алтернатива на тези автомобили

Авторитетното издание Consumer Reports, известно със своите изследвания за надеждността на съвременните автомобили, посочва проблемите с двигателя и с трансмисията като едни от най-скъпите ремонти. За да бъдат определени моделите, чиито шансове за дефект в силовите агрегати са най-големи, анализаторите на изданието изучиха внимателно своите изследвания от минали години.

Оказва се, че редица автомобили получават еднотипни повреди, като това става горе-долу на една и съща възраст и съпоставим пробег. Така изданието определя 10 автомобила, които при липса на редовно и качествено обслужване са най-заплашени от основен ремонт на двигателя.

Снимки: Производителите

0 от 500
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    ихааа ( преди 2 години )
    Чета велики коментари... "Високата цена отговаряща на престижа на марката не винаги кореспондира с висока надеждност" - значиии престижните(премиум) марки правят ПРЕСТИЖНИ ТРОШЛЯЦИ с висока цена?
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Да, да. Ламборгини и баба ти и мармота.
  • #6
    12 rate up comment 5 rate down comment
    lordlosh ( преди 2 години )
    Всички тия класации са пастет с мусака ....Пълни глупости.Всички модели между 2004-2001 на VW групата с 1.4тси, 1.8тси, 2.0тси, както и 99,99% от двигателите им с директно впръскване са пълен леш в периода, който съм посочил и не е шанс, а гаранция, че ще правиш скъпи ремонти по двигателчето.Скоростите им в тоя период са леш също.
  • #5
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Много зависи какво търси човек - надежден автомобил, с който да си върши работа или Премиум автомобил, с който да се показва. Високата цена отговаряща на престижа на марката не винаги кореспондира с висока надеждност. Производителите нямат за цел да правят коли, които изкарват 1 млн км. Могат го, но не им е изгодно, за да може клиента ще, не ще да си вземе нова кола. Ако си клиент, който кара само ново ОК, но ако си клиент на вторичният пазар трябва много да се внимава, особено с Премиум ...
  • #4
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    тъкмо бях тръгнал да купувам един ford f-350, то пък двигателя податлив на основен ремонт... ХАХА кви са тия хамерикански хафтомобили в тая класация бре?
  • #3
    11 rate up comment 16 rate down comment
    Брандо ( преди 2 години )
    Лексус IS 220 дизел-автомат няма...177 коня с ръчка - мъка ! IS -250 бензин ламята Спаска ! Хонда 2,4 с легендарния си двг от 0 до 100 за 9,3с. а е 201к.с. ....Отделно гори 2л. масло на 10 хил., а на 20хил. задължителна центровка на клапани, че ша са окоти ! Айде нема нужда !
  • #2
    21 rate up comment 7 rate down comment
    аххх ( преди 2 години )
    Обърнете ВНИМАНИЕ на алтернативите! Иначе за първенеца - немското премиум чудо Audi - един основен ремонт(и още куп други). Ще се преживее, но въпреки това вратите се затварят премиум, имаме лед лампички, добра шумоизолация, лукс.... та един калпав двигател бледнее пред всичко това. Нали така?
  • #1
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ауди - класика...