IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus ще предложи достъпен и компактен кросоувър

Моделът BX ще представлява алтернатива на Toyota Yaris Cross

Компанията Lexus подготвя излизането на пазара на най-малкия кросоувър в гамата си, който ще носи името BX. Той ще се разположи под модела UX в гамата на марката, като ще бъде и с най-ниска цена, съобщава Autohome.


Lexus BX


Като оборудване новият кросоувър ще повтаря до голяма степен показания наскоро Toyota Yaris Cross, но ще бъде с малко по-големи размери. Бъдещият Lexus BX ще използва платформата GA-B, като се очаква дължината му да не надхвърля 4,3 метра.

Моделът ще получи хибридно задвижване с 1,5-литров атмосферен двигател, електромотор и батерия. Топ-версия ще бъде оборудвана с електрическата система за задвижване на четирите колела  E-Four, която предвижда поставянето на стартер-генератор на задната ос.


Lexus BX


Идеята на Lexus е с увеличаването на гамата си от кросоувъри, марката да се превърне в още по-сериозен конкурент на голямата германска тройка Mercedes-Benz, BMW и Audi.

Снимки: Lexus

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Човек, който твърди, че на земята има съвършени неща, може единствено да е съвършено тъn.
  • #3
    4 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да ви имам аз съвършенството. Просто Тойота с климатик, това ли е съвършенство ?
  • #2
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Robi ( преди 2 месеца )
    Такъв заблуден и кух *** Балкански като от долния коментар не вярвах че има в 21век.Лексус е символ на съвършенство.Колко трябва да си куха лейка да напишеш такива хуморески?
  • #1
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Бариерата пред продажбите на Лескус никога не в била цената, а куцият хибриден агрегат и видът на смачкан мравояд. В повечето модели се добавя и евтиният интериор и трагичният инфоразвлекателен комплекс. Един куп марки като Тесла, Кьонигзег и Пагани доказаха, че коли могат да се продават и да имат отличен имидж и без да имат 100-годишна история, така че проблемът на Лескус не е в емблемата.