IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Голям седан на Mercedes-Benz получи 1,5-литров мотор

Версията CLS 260 е за китайския пазар и ще развива 184 к.с.

Корпорацията Mercedes-Benz представи нов стандартен вариант на седана CLS, която поучава индекс 260. За първи в историята си моделът получава 1,5-литров двигател.


Mercedes-Benz CLS


Това е 4-цилиндров турбомотор М264, чийто работен обем е намален от 1991 на 1489 куб. см, като съответно производителността е спаднала от 258 к.с.и 370 Нм на 184 к.с. и 280 Нм. Заедно със силовия агрегат работи 9-степенна автоматична скоростна кутия и стартер-генератор EQ Boost, прибавящ 14 к.с. и 150 Нм.

Версията CLS 260 със задно предаване ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,7 секунди, като това е най-бавният вариант в семейството. Максималната скорост обаче е като при останалите – 250 км/ч. Този автомобил е създаден специално за пазара в Китай, където данъкът за машини, чийто двигател е с обем над 1,5 литра се увеличава пъти.

Производството на Mercedes-Benz CLS обаче ще се произвежда само в Германия и оттам ще се транспортира в Китай. Съответно ще се плаща мито и затова цената е 75 500 евро.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 6 ( преди 4 години )
    Това с мекия хибрид какво общо има 2.0 литра двигател не може ли да може да е мек хибрид и при него не намаля ли разхода все пак почти всички пълни хибриди са с над 1.5 литрови двигатели
  • #5
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    150,000 лв.за двигател 1.5...няма какво да кажа повече...все пак е чудо,че не са взели и двигател от АЗЛК...
  • #4
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 4 години )
    Да, малолитражките на рено са изхвърлени от Даймлер!
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    до #4. Каква гаранция искаш? Номерът е да има глобален ефект и да се сложи някъде границата. Жалко, че не можеш да се кандидатираш за управляващ в Китай, щяха да те изберат какъвто си умничък...Заради ограничението са направили колата мек хибрид. Или мислиш, че и това не намалява разхода? Да не говорим, че тези ограничения бутат потребителите там, където Китай има осезаем дял електрификацията.
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    До 3 ( преди 4 години )
    Няма никаква гаранция че 1.5 литра двигател ще харчи значително по-малко от 2.0 литров двигател с подобна мощност
  • #1
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Много глупаво са го измислили в Китай данъка за коли с ДВГ над 1.5литра обем да се увеличава в пъти същото като нашите данъци за коли с над 100 коня