IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen има радикални планове за Golf R

Най-мощният VW Golf в историята ще е хибриден

През 2015 г. Volkswagen представи концептуалния R400, който представляваше хардкор-версия на Golf R. Пет години по-късно този модел все още не влязъл в производство, но според последните информации съвсем скоро това може да бъде променено, съобщава изданието WhichCar.


VW Golf R


Проектът за пускането на пазара на най-мощния VW Golf в историята все още не е получил зелена светлина от ръководството на компания. Най-вероятно моделът ще се появи през 2024 г., за да може да съвпадне с 50-годишнината на Golf GTI. Първоначално шефовете на Volkswagen се надяваха бъдещият Golf R да получи мощния 5-цилиндров мотор на Audi, но получиха отказ.

Това означава, че компанията ще продължи да използва познатия 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, чиято мощност ще бъде увеличена от сегашните 328 к.с. до 400 к.с. за версията Golf Plus R. Вариантите за подобна промяна са да – увеличение на размера на турбините или използване на допълнителна електрическа помощ. По-вероятен е вторият, което ще означава добавяне на електромотор с около 50 к.с.

Впрочем, във Volkswagen вече имат опит в подобна система. Наскоро представеният Touareg R разчита на 3,0-литров V6 бензинов двигател и електрически мотор, които осигуряват съвкупна мощност от 456 к.с.

Ако в компанията тръгнат по пътя на електрификация на Golf R Plus, основното предизвикателство ще бъде компенсирането на допълнителното тегло, добавено от електродвигателя и батериите. Това ще означава, че бензиновият двигател ще задвижва предната ос, а електромоторът – задната. Така ще се премахне необходимостта от диференциал и задвижващ вал, които тежат допълнително.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    #11 Така е колега! Прав си по принцип. За сега единствено японците държат фронта и атмосферните им двигатели са все още здрави и надеждни изкарващи по 500К+ км. без ремонти. Все още имат и произвеждат милионници. До кога обаче не зная, но и те са тръгнали по същия път след другите колите да стават консуматив и да се сменят, като носни кърпи. Това е то консуматорското общество. Говорим за екология и по-малко СО2, а в същото време заводите бълват милиони коли всяка год. и то СУВ, които не са еко.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    От толкова много коне един да умре светва чека и се превръщат в овце.......същите инженери през 2000г.заявяваха компетентно че 2020 г.ще изминаваме 100км с 1л. гориво но уви сега разходат даже се вдигна и рядко са читавите мотори след 100 -150хил. пробег от ония от преди 20 и лета дето горяха 4- 5 л на 100 и изкарваха 350 000 км (че и повече) вече не се проивеждат.......вървим устойчиво към по калпаво.....
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    #9 Те по принцип и до сега не влизаха много в градовете, защото са селяни, но сега вече е нужно въпросът и юридически да бъде уреден!
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Хи хи ( преди 11 месеца )
    С тая мощност скоро в никой град няма да могат да влизат ползвателите му.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 11 месеца )
    Brand line и Challenger brand са част от многото категории в съвременният маркетинг и не само, затова не ми трийте поясненията, а земете прочетете малко! Тези категории и мн.други са сериозно застъпени при всички автопроизводители в отделите им за маркетинг.
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 11 месеца )
    Аз си мисля, че този барнд залязва, не само като предлагане, а и потребителско търене. Някак си е на изчерпване с идейте си, и се превръща в все по субнишов. И не само тук и при Ford Focus RS, Honda Civic Type R, Audi RS 3, BMW M2 и др.Вече по-отчетливо метонима значещ тяхната бързина, сила, качество прераства в синекдоха заради някой от недостатъците им и бранд *** е нарушен, вече не е оня от преди 10-12г. А може би и заради еконормите, но не виждам и нови идеи тук. Трябва им марка Challenger
  • #6
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Абе ( преди 11 месеца )
    На долните *** гроздето им е кисело!
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    #3 Всички са наясно с "радикалните" им планове. Само, като видиш снимката с това подобие на кола ти става ясно за какви радикални неща мислят...
  • #4
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Вътре все така пластмасово и грозно ли ще е? Отвън гледам не са изменили на традицията да представят Гоуф 3 съвременен вариант. Пълна скука. Каквото и задвижване да и сложат е все тая. Това е естетическо недоразумение в най-пълна форма. Само естетическо осакатен индивид може да хареса подобен KeнeФ! Във форума си имаме един. Ей сега ще налази да цъка минуси. Гледам, че на предните им е нацъкал. Това е смисъла на живота на това същество....
  • #3
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 месеца )
    Само като прочетох VW има радикални планове... и до там, повече няма какво да чета.