fallback

Tesla Model S вече е по-динамична от Bugatti Chiron

Обновената топ-версия Performance вдига 100 км/ч за 2,3 секунди

Компанията Tesla пусна поредното програмно обновяване на софтуера на Model S и Model X във версиите им Performance. Благодарение на това, лифтбекът Model S вече по-бърз от Bugatti Chiron при ускорение от 0 до 97 км/ч (60 мили). Електромобилът се нуждае от 2,3 секунди, докато хиперколата от 2,4 секунди.

От Tesla не разкриват как двата електричеки модела печелят по 0,1 секунди при ускорението в сравнение с предишната версия на софтуера. За да може  да го направи, Model S Perforance трява да стартира от новия режим - „стойката на гепарда“.

Що се касае до обновения кросоувър Model X Performance, то неговите характеристики за ускорение от 0 до 97 км/ч са 2,6 секунди. С подобно постижение не може да се похвали нито един бензинов кросоувър на планетата, като изключение прави Jeel Grand Cherokee Trackhawk във версията, дороботена от ателието Hennessey. Тя развива около 1000 к.с.

Освен мъниеносна динамика Tesla обещана на собствениците на електромобилите и повишена издръжливост. Вероятно, това означава по-малка склонност на силовия агрегат към прегряване и по-продължителна работа в условия на максимална производителност.

За да имат на разположение новите характеристики, соствениците на флагманите на Tesla във версиите Performance трябва единствено да си обновят програмното оборудване, тъй като механически промени по колите на са правени.

Снимка: Tesla

fallback
  • #12
    Хахахха ( преди 4 години )
    Я па тея оооооо!!!!Широна ще плесне 50 Лаунча подред и след това ще откара собственика си със костюм на опера!!!!А тоя самовар след 4-5 Лаунч ще стой отстрани до канавката чакащ пътна помощ!!!!!!!
  • #11
    ufffff ( преди 4 години )
    Тая Тесла няма да има никакъв шанс срещу Бугати. Това че ще стартира по-бързо не означава че след 100 метра Бугатито няма да я е издухало. Каквото и да си говорим срещу подобно чудовище трудно се излиза.
  • #10
    до 5 ( преди 4 години )
    Ние със жена ми предпочитаме стандартните забавления в спалнята основно, ама на вас щом така ви харесва.....виаграта не помага ли вече, брат?
  • #9
    Бричка ( преди 4 години )
    Това е кола еднодневка. Пишете статия че не ускорява след 10 драг, а сега била супер. Всеки си има мнение за мен Това не е колата.
  • #8
    Аз ( преди 4 години )
    Теслата е по зле от Трабант.
  • #7
    Aaa ( преди 4 години )
    Голям праз. А от София до Бургас може ли да стигне без преспиване.
  • #6
    Журналист ( преди 4 години )
    Що се пениш бе, ти кой си да кажеш да забравят Тесла? Или Тесла ти бърка някъде, за да ги мразиш толкова? Това е сайт за авто новини!
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Дето се вика няма и 2 дена откакто вие публикувахте статията за сравнението с Тайкан и бяхте писали че за да постигнеш ускорение ти трябва 45 минутна подготовка и е невъзможно да постигнеш идентичен резултат защото с всеки следващ старт показателите падат драстично при това. Аре тоя мръсен трошляк да спрете да го рекламирате! Като ще пишете за електрички пишете за Рено Зое, за Хюндай Кона и т.н. и ги сравнете с Дачия ако щете... каруците на Илон ги забравете просто!!!
  • #4
    TSLA ( преди 4 години )
    Че с теслата доминираш над всеки в трафика е ясно от самолет. Тва отдавна не е интересно. Понякога с жена ми се разкарваме из нощна София (бездруго е без пари) и на някои кръстовища светофарите си работят. Спираш, по радиото класика, а наоколо тишина и кеф! Няма да бучи, няма да се тресе, няма да смърди - отвориш джамовете - ухае на пролет, птички запели. Пък смажеш газта - замъгли ти се пред очите за момент, прилив на адреналин и широка усмивка огрее лицето и на двамата. И така всеки път ;)
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    "За да може да го направи, Model S Perforance трява да стартира от новия режим - стойката на гепарда."А как са кръстили автопилота? Танца на пияната мотика?
fallback
Последни