IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model S вече е по-динамична от Bugatti Chiron

Обновената топ-версия Performance вдига 100 км/ч за 2,3 секунди

Компанията Tesla пусна поредното програмно обновяване на софтуера на Model S и Model X във версиите им Performance. Благодарение на това, лифтбекът Model S вече по-бърз от Bugatti Chiron при ускорение от 0 до 97 км/ч (60 мили). Електромобилът се нуждае от 2,3 секунди, докато хиперколата от 2,4 секунди.


Tesla Model S


От Tesla не разкриват как двата електричеки модела печелят по 0,1 секунди при ускорението в сравнение с предишната версия на софтуера. За да може  да го направи, Model S Perforance трява да стартира от новия режим - „стойката на гепарда“.

Що се касае до обновения кросоувър Model X Performance, то неговите характеристики за ускорение от 0 до 97 км/ч са 2,6 секунди. С подобно постижение не може да се похвали нито един бензинов кросоувър на планетата, като изключение прави Jeel Grand Cherokee Trackhawk във версията, дороботена от ателието Hennessey. Тя развива около 1000 к.с.

Освен мъниеносна динамика Tesla обещана на собствениците на електромобилите и повишена издръжливост. Вероятно, това означава по-малка склонност на силовия агрегат към прегряване и по-продължителна работа в условия на максимална производителност.

За да имат на разположение новите характеристики, соствениците на флагманите на Tesla във версиите Performance трябва единствено да си обновят програмното оборудване, тъй като механически промени по колите на са правени.

Снимка: Tesla

0 от 500
  • #24
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Димитър ( преди 6 месеца )
    Създаване и използване на Бугати, без значение на модела е тотално малоумие, а тук Ганьо, който не може да си купи дори една гума за Бугати тръгнал да го хвали и защитава. Типично. По ГАНЬОВСКИ. ТЪЖНО Е.
  • #23
    3 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Само да те светна, че швейцарските механични часовници си държат 5 цифрена цена в евро! Същото ще стане и тука - кеф ти еднодневка, взимай Тесла-та, а ако искаш да си човек ДВГ-то, бате!!
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    VAYK ( преди 6 месеца )
    Този компетентния дето обясняваше по- долу за невероятното Бугати, да сравни коефицента на полезно действие или КПД на задвижващия агрегат в Теслата и в Бугатито и да дойде да напише тука кое е по- добро после...... :))))
  • #21
    9 rate up comment 4 rate down comment
    fsfaffa ( преди 6 месеца )
    Е какво сравнявате технология от миналото с такава от бъдещето, едното бучи реве, пуши другото .....просто излита! И да не са батерии може и водород да е, но ДВГ ще го има само като механичните часовници след време!!!
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Браво, тези електрички имат уникални ускорения, естествено е много далеч от Широн, но поне ускорява като него. Защото при електричките въртящия момент е наличен от 0, А Широна трябва да развърти обороти, след 100км. ластика, който ще направи Широн ще е мигновен и Теслата ще остане далеч зад него, но ускорението до 100 е мн. добро за което браво.
  • #19
    7 rate up comment 4 rate down comment
    До 18 ( преди 6 месеца )
    Ти сигурен ли си, че може да ускори до 400 и да спре два последователни пъти, да говориш даже за три пъти в рамките на 90 секунди? Още след първото спиране, което на практика е аварийно, спирачките ще са прегрели за второ такова спиране. Освен това, гумите надали ще го понесат. Май след всяко вдигане на 400 километра, следва проверка на гумите и евентуалната им смяна, която пък струва колкото цяла Тесла.
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До безмисления спор ( преди 6 месеца )
    То няма такъв спор за да е безмислен къде точно пише че може да се сравняват по друго освен ускорение до 100 Тесла не може да вдигне 300 и това го знаем всички както и че охлаждането на S е по-зле от на модел 3 явно не им се отделят пари да го обновяват за сега иначе след няколко месеца Плайд версията ще има в пъти по-добро охлаждане и по-добро ускорение при над 100км/ч със задвижване от предстоящия Роудстър
  • #17
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Безмислен спор ( преди 6 месеца )
    Колко пъти тесла може да ускори до 400 и да спре в рамките на 90 секунди? НИТО ВЕДННЪЖ, Бугатито точно 3 пъти!!!! Теслата ще се е запалила още на първото 300!
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Родна реч... ( преди 6 месеца )
    "Model S Perforance" наречен е "Perforance", защото те перфорира за седалката, когато ускорява. :D:D:D Автора на статията отново кърти с правопис...
  • #15
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Като същност са несравними двете коли, но като ускорение защо не и хората го правят. Едната кола е хипер, мега, гига, струва безумно много и поддръжката и е цяло състояние. Кола, която е за най-богатите. Другата кола е многократно по-евтина, по-достъпна, ежедневна, пълноценна във всяко отношение, без особенна поддръжка и без почти никакъв разход на изминат км. Общото е, че и двете правят едно и също упражнение за едно и също време с минимална разлика. Къде е спора?