IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-велики хот хечове на 80-те години

VW Golf II GTI, Peugeot 205 GTi, Lancia Delta Integrale: това бе време на легенди

Новите екологични изисквания най-вероятно ще заличат категорията hot hatch - дори Ford Focus RS вече бе потвърден като една от първите жертви.
Но истината е, че тази категория всъщност отдавна вече е мъртва. Днешните Megane R.S., Leon Cupa или Civic Type R са много впечатляващи машини, няма спор. Но те нямат много общо с оригиналната идея на хот хеча, която бе да вземеш един обикновен хечбек и да го направиш по-забавен и по-бърз. Първите такива коли бяха леки, пъргави, практични и преди всичко - достъпни като цена. Днешните са тежки, все по-сложни, твърде неудобни за семейни нужди, и накрая струват колкото премиум модели.
Това е добър повод да си спомним времето, когато мъжете бяха истински мъже, жените бяха истински жени, а хот хечовете бяха истински хот хечове. Да си спомним 80-те години.

Най-великите хот хечове на 80-те години:

 

0 от 500
  • #3
    20 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Talbot е британска марка, кръстена на единия от основателите си, Чарлс Четуинд-Талбът. През 70-те и тя, и френската Simca бяха част от европейските операции на Крайслер, а Sunbeam де факто е създаден от друга английска компания, също под шапката на Крайслер. После американците си продадоха европейския бизнес на Пежо, а Пежо сля Талбът и Симка, после остана само Талбът и накрая всичко утече :D
  • #2
    0 rate up comment 33 rate down comment
    356 ( преди 4 месеца )
    Уважаеми от Екип Automedia, донякъде не мога да се съглася с написаното.Тези коли в голяма степен са правени за непретенциозни клиенти без особенни критерии в търсенето си, затова производителите са ги пускали в милионнен тираж, като са си позволявали да вграждат в тях евтини пластмаси, липса на всякаква ергономичност, практичност и удобство.Двигателите често са слаби,нискоеластични,шумни,жадни и вредни.Механиката е била възможно най опростената заради цената.За безопасност не говорим, въобще.
  • #1
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Talbo не беше ли френска купена от Пижо в последствие?