fallback

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови. Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила. Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.

 

 

 

 

 

fallback
  • #49
    488 ( преди 4 години )
    Вечния проблем на глупавите германци, абсолютно нищо в порше не е два пъти по-добро от конглокенцията а може би 5-6%, но цената задължително е двойна, нагъл швайнщайн. Два пъти по-къс спирачен път ли има, два пъти по-бързо ускорение ли, два пъти по безшумно ли е вътре при 150 км/ч или с 3 децибела, два пъти по-бързо взема завой ли с тия 2.3 тона? Да, може и да е по-добро порше в някои аспекти, но е по-добро с не повече от 5-6%, не може тогава цената да е със 100% отгоре, търсят се балъци май.
  • #48
    анонимен ( преди 4 години )
    абе едното е отлично изработено, приятно за каране. Другото има по-голям багажник и може да седнат трима на задната седалка. Но е малко по-скъпо от Дачия Лоджи, уви
  • #47
    анонимен ( преди 4 години )
  • #46
    анонимен ( преди 4 години )
  • #45
    #44 ( преди 4 години )
    e чак пък да е изцяло дело на Римац, не е. Батерии, power electronics идват отдругаде
  • #44
    до онзи ( преди 4 години )
    А на днешните коментари, героят си ти! Как само не ти омръзна - представа си нямам!!
  • #43
    fakti ( преди 4 години )
    Единственото преимущество на Тайкан е задвижването, изцяло дело на Rimac Automobili. Там Порше нямат и пръст. Акции да, но разработки нула. Тъжно че Concept One и C Two са нишови коли и сега немците обират овациите на хърватите. А те са истинските герои в случая.
  • #42
    анонимен ( преди 4 години )
    Като вътрешно пространство и багажник Поршето е на нивото на Модел 3 и е доста по-тясно от модел Y. Това просто е електрическо спортно купе с 2+2 места и малък багажник с качествени материали и страхотно пътно поведение от премиум производител на цена двойна на Tesla S. Tesla S е семеен седан с 5 нормални места и много място за багаж. Доста по-евтини материали и по-слабо пътно поведение. Цена наполовина на Поршето.Важното беше теста за автономност - вижда се че двете коли там са равни
  • #41
    анонимен ( преди 4 години )
    Тогава, щом си психично стабилен, купи си Нисан Лийф, той струва една трета от теслата
  • #40
    GZ ( преди 4 години )
    Уау, много яко, я да си помисля като си купувам кола кое ще ми е по-важно, да кача повече хора и повече багаж и да ги закарам по-далеч, или да повторя едно и също ускорение 15 пъти поред? Ако бях психично нестабилен, поршето щеше да ми пасне идеално. Колкото и да се напъват, спортните автомобили не тежат 2300 кг и физиката ще си вземе своето в един момент, ако тръгнеш да го караш това порше като спортна кола и ще се радваш от София до Пазарджик, айде чао.
fallback
Последни