fallback

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови. Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила. Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.

 

 

 

 

 

fallback
  • #89
    анонимен ( преди 4 години )
    Големия Голф Тайкан е добър само в кухата лейка на *** Балкански.Пръдлив немски ***.
  • #88
    анонимен ( преди 4 години )
    тия са луди все едно да сравнявам стария лаптоп от преди 10 години с нов уиндоус, с един съвременен произведен с нови материали технологии и тн
  • #87
    до 89 ( преди 4 години )
    Нещо си искал да кажеш, но не става много ясно какво. Заводът на Тесла във Фримонт преди бе на Toyota, но от него са останали само сградите, цялото оборудване е подменено и за никаква прилика между Тесла и Тойота не може да се говори на тази база
  • #86
    tesla ( преди 4 години )
    Теслаааааааа:))))
  • #85
    Копитото ( преди 4 години )
    За тези които не са наясно Тесла се прави в бивши заводи на nissan в Америка и от там до някаква степен има и прилика с дизайна Тесла 3 и копие на tesla s. Сега тесличката е 35 хилки зад Айджан а така на porsche и какво е там не знам цената не е ли двойно май повече е какво ще ги сравняваме тогава. Ама била по-хубава ми по-хубава е ама двойно по-скъпа как ти се струва
  • #84
    анонимен ( преди 4 години )
    Тайджан, а не тайкан.
  • #83
    Боби ( преди 4 години )
    Не намерих сравнение. А и то не можеш така да сравняваш ябълки и гъби
  • #82
    Ами ( преди 4 години )
    Като изключим факта, че от ТеслАта нескопосано са изкопирали формата на Порше, няма друго общо между двете коли, а още по-малко база за сравнение!
  • #81
    анонимен ( преди 4 години )
    Трошето не си оправда пробега, а показа че няма никакво регенериране на батерията! Теслата ако се кара не само на газ през цялото време, пробега и се удвоява, а на трошето си остава същия! Същата пунта направиха преди като сравняваха БМВ 3 и Приус на магистралата и изкараха че БМВ-то гори по-малко. Само дето никой не кара в реалността както на този тест.
  • #80
    анонимен ( преди 4 години )
    Само аз ли прочетох,как Поршето си оправда пробега.На тесличката,очевидно доста послъгват за същия.Отделно,не виждам какво сравнение може да се прави между двата автомобила.Освен,че и двете са електрически друго общо нямат.Поршето е премиум автомобил,солидно сглобен,луксозен,с пътно поведение емблематично за марката.Теслата...си е тесла.Лоша сглобка,параметри на хартия и недостатъчен комфорт и надежност.За мен има две предимства само:Голяма мрежа от безплатни зарядни станции и багажник.
fallback
Последни