fallback

Tesla Model S или Porsche Taycan? Най-после истинско сравнение

Качеството и управлението са по-добри при германците, Tesla печели с цена, пространство и багажник

Това са два модела, които дори не се предлагат официално в България. Да не говорим, че при цена на по-евтиния от двата, надхвърляща 135 средни работни заплати у нас, едва ли можем да очакваме да станат масови. Но въпреки това двубоят между Tesla Model S и Porsche Taycan е един от най-интригуващите в съвременния автомобилен свят, и даже според мнозина може да се окаже решаващият за бъдещето на автомобила. Журналистите от американското издание Car & Driver са сред първите, получили шанс да сравнят пълноценно двата модела. Ето какво откриват те.

 

 

 

 

 

fallback
  • #69
    Абе ( преди 4 години )
    Да сравняваш легендата-Порше с масовката-Тесла е все едно да сравняваш расов кон с проскубана кокошка! Такова сравнение е нелепо и може да се роди в главата единствено на Мъск и някои заблудени сектанти!
  • #68
    анонимен ( преди 4 години )
    начи теслАта, която струва 100 000 дол., получава 20 точки за цена. Поршето, на което най-скъпата версия струва 180 000, получава 4 :DИ теслАта получава максимум точки за място отзад, но отделно и максимум точки за удобство отзад. И също повече точки за нещо, кръстено Drivability - макар в текста да признават, че поршето е много по-добро за каране. Явно положението е било всичко за фронта, всичко за победата. Можеше да дадат и 20 точки на онзи, който има повече пъти думата "Тесла" в името си : ...
  • #67
    Роки ( преди 4 години )
    колега, как се справяше със зареждането ? само домашно ли?
  • #66
    Рамбо ( преди 4 години )
    До преди 2 месеца имах Tesla model s p85d. Хубава кола за градско каране- не плащаш нищо за паркиране, шофира се лесно, безшумна е, пребива всеки псевдогъзар с Г-класа/Е-класа/5 серия на светофарите. Единственият недостатък беше сглобката, братче нЕма толкова зле сглобен автомобил за 200 хиляди. Като изтече гаранцията всеки ден бях на тръни дали пак няма да заяде някоя дръжка или врата. Сега е време за единственият логичен ъгрейд, а именно тайкан.
  • #65
    Дървар ( преди 4 години )
    Пън = 211 точкиСтол за масажи = 199 точки
  • #64
    анонимен ( преди 4 години )
    Тесла модел 2012 - 211 точки.Порше модел 2019 - 199 точкихе-хе...
  • #63
    анонимен ( преди 4 години )
    Тесла - 211 точки.Порше - 199 точки.Кой разбрал, разбрал... Кой прочел, прочел...
  • #62
    1 ( преди 4 години )
    до 63/64"Печели" само в съзнанието на някой който не може да чете. Реално този тест дава напълно ясна представа, че докато Поршето е луксозен спортен автомобил, Теслата е ширпотреба семейна електричка (един вид електрически Пасат). Нямат никаква база за сравнение и силата им е на различни места.
  • #61
    анонимен ( преди 4 години )
    Стар модел Тесла - 211 точки в теста.Нов модел Порше, по-скъп с 80 000 долара - 199 точки в теста.Пълна излагация на автомобилната индустрия, която не може да настигне някакво юпи вече десет години.
  • #60
    анонимен ( преди 4 години )
    Мдаа, дъртата Тесла печели теста срещу чисто новото Порше. А Тесла-та дори не е нещо особено. Автоиндустрията е в пълна дупка в момента и произвежда неефективни, скъпи ***.
fallback
Последни