Всеки автомобилен производител се гордее с постиженията на своите инженери. Повечето от тях идват направо от студентската скамейка, като бавно се изкачват в кариерата в съответната компания. Но дори най-талантливият инженер не е машина и прави грешки, които се появяват в процеса на експлоатация на автомобила. Съответно, тези пропуски се плащат от купувача и понякога струват много скъпо, защото се повяват не само при бюджетни коли, но и при луксозни машини от висок клас. Ето ви няколко примера за това:
Внимание, кабел!
Ако си спомним първите електромобили, всички те са били оборудвани с кабел, който се включва към стандартна розетка. Първоначално тези кабели са без фиксатори и могат директно да бъдат измъкнати по време на зареждане. Съответно, това води до голям брой кражби на самите кабели най-вече в Европа. При някои от тези случаи следва и токов удар.
Ако си спомним първите електромобили, всички те са били оборудвани с кабел, който се включва към стандартна розетка. Първоначално тези кабели са без фиксатори и могат директно да бъдат измъкнати по време на зареждане. Съответно, това води до голям брой кражби на самите кабели най-вече в Европа. При някои от тези случаи следва и токов удар.