Всеки автомобилен производител се гордее с постиженията на своите инженери. Повечето от тях идват направо от студентската скамейка, като бавно се изкачват в кариерата в съответната компания. Но дори най-талантливият инженер не е машина и прави грешки, които се появяват в процеса на експлоатация на автомобила. Съответно, тези пропуски се плащат от купувача и понякога струват много скъпо, защото се повяват не само при бюджетни коли, но и при луксозни машини от висок клас. Ето ви няколко примера за това:
Топлинен удар
При проектиране на автомобила е много важно правилното разположение на интеркулера, тъй като той отговаря за охлаждането на силовия агрегат. В случая, най-важното е масивният агрегат да бъде събран в пространството под капака, което никак не е лесно. Затова и често инженерите го монтират от дясно, редом до колело. А това е едно от местата, които събират най-много мръсотия. Резултатът обикновено е, че интеркулерът се покрива с мръсотия и е може ефективно да охлажда мотора. Съответно, това води до повреда на двигателя и ремонт, който никак не е евтин.
При проектиране на автомобила е много важно правилното разположение на интеркулера, тъй като той отговаря за охлаждането на силовия агрегат. В случая, най-важното е масивният агрегат да бъде събран в пространството под капака, което никак не е лесно. Затова и често инженерите го монтират от дясно, редом до колело. А това е едно от местата, които събират най-много мръсотия. Резултатът обикновено е, че интеркулерът се покрива с мръсотия и е може ефективно да охлажда мотора. Съответно, това води до повреда на двигателя и ремонт, който никак не е евтин.