Всеки автомобилен производител се гордее с постиженията на своите инженери. Повечето от тях идват направо от студентската скамейка, като бавно се изкачват в кариерата в съответната компания. Но дори най-талантливият инженер не е машина и прави грешки, които се появяват в процеса на експлоатация на автомобила. Съответно, тези пропуски се плащат от купувача и понякога струват много скъпо, защото се повяват не само при бюджетни коли, но и при луксозни машини от висок клас. Ето ви няколко примера за това:
Не спира!
При някои кросоувъри или рамни всъдеходи задните спирачни маркучи направо висят и няма никакъв проблем да бъдат откъснати. Самите тръби на спирачната система също не са покрити с нищо, което повишава опасността от повреда, особено при движение по тежък терен.
При някои кросоувъри или рамни всъдеходи задните спирачни маркучи направо висят и няма никакъв проблем да бъдат откъснати. Самите тръби на спирачната система също не са покрити с нищо, което повишава опасността от повреда, особено при движение по тежък терен.