Всеки автомобилен производител се гордее с постиженията на своите инженери. Повечето от тях идват направо от студентската скамейка, като бавно се изкачват в кариерата в съответната компания. Но дори най-талантливият инженер не е машина и прави грешки, които се появяват в процеса на експлоатация на автомобила. Съответно, тези пропуски се плащат от купувача и понякога струват много скъпо, защото се повяват не само при бюджетни коли, но и при луксозни машини от висок клас. Ето ви няколко примера за това:
Откъсване на ухо
При много леки автомобили мястото, на което се закачва въжето за теглене, не е измислено добре. То често е за някой допълнителен детайл, а не за основата на автомобила. Това често води до откъсването на така нареченото „ухо“. Последствията може да бъдат дори по-тежки, тъй като скъсаното въже с „ухо“ в края си може да счупи предното стъкло на тегления автомобил.
При много леки автомобили мястото, на което се закачва въжето за теглене, не е измислено добре. То често е за някой допълнителен детайл, а не за основата на автомобила. Това често води до откъсването на така нареченото „ухо“. Последствията може да бъдат дори по-тежки, тъй като скъсаното въже с „ухо“ в края си може да счупи предното стъкло на тегления автомобил.