IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи и седана A3

На старта на продажбите ще се предлагат 3 двигателя

Месец и половина след премиерата на новото Audi A3 Sportback компанията от Инголщад представи и версията седан. Първоначално се планираше нейната премиера да се състои на автосалона в Женева заедно с хечбека, но епидемията он коронавирус провали тези намерения.


Audi A3 Sedan


Четиривратото Audi A3 се оказа копие на A3 Sportback само наполовина – до средните стойки. Седанът е поучил напълно нов дизайн на задната част, който е в стила на по-големите модели с 4 врати на марката. Коефициентът на съпротивление на въздуха е 0,25, което е с 0,04 по-добре от предшественика.

Леко са промени и габаритите. Седанът е с 15 см по-дълъг от новия хечбек и с 4 см по-дълъг от предишното поколение с 4 врати. Въпреки това, обемът на багажника си остава същият  425 литра (380 литра при хечбека). Увеличението на височината е само 1 см, а на широчината – 2 см. От Audi уточняват, че пространството над главите на предните пасажери е 2 см, тъй като седалките са поставени по-ниско.


Audi A3 Sedan


Интериорът на четиривратия модел е аналогичен на Audi A3 Sportback и е ориентиран към водача. В базовото оборудване са включени 10,1-инчов дисплей на мултимедийната система и 10,25-инчов виртуален приборен панел. Срещу доплащане се предлата 12,3-инчов приборен панел и допълнителен проекционен дисплей.

Самата мултимедия осигурява достъп до гоям брой онлайн-сервизи, включване към интернет чрез точка Wi-Fi, взаимодействие със смартфони, работещи с Apple CarPlay и Android Auto, гласовия помощник Alexa на Amazon и много друго. Предлага се и Audi connect key – възможност за замяна на ключа за запалване със смартфон. Увеличен е и броят на асистентите на водача, които заедно осигуряват автопилот от второ ниво.


Audi A3 Sedan


При старта на продажбите седанът Audi A3 ще получи 3 мотора по избор. Базовата версия 35 TFSI получава 1,5-литров мотор със 150 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. Ще има и вариант с роботизирана трансмисия, която ще получи стартер-генератор, захранван от 48-волтова мрежа и осигуряващ допълнителни 50 Нм.

За 2,0-литров дизел, също ще се предлага подобна система. При него засега мощността е 116 к.с. Ще има и още един бензинов турбомотор с 3 цилиндъра и 110 к.с. (той също ще се предлага като умерен хибрид, но със 7-степенна роботизирана скоростна кутия).  На по-късен етап трябва да излязат версии със система за задвижване на четирите колела, пълноценни хибриди, както и „горещи“ модификации – S3 и RS3, които ще развиват съответно 310 и 400 к.с.

Още снимки - вижте в галерията:


Audi предлага и избор и на окачването още на старта на продажбите. Седанът ще бъде достъпен със стандартни пружини, в спортен вариант и с адаптивни амортисьори. Ще има и система Audi Drive Select, която позволява избор между няколко режима на твърдост. Тяхната промяна ще стана от салона. 

Поръчки за новото A3 седан дилърите на Audi започват да приемат в края на април. Версията A3 35 TFSI стартира от 29 800 евро, докато хечбекът със същия мотор и оборудване струва минимум 27 700 евро.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам какво е скрила, няма я още в магазина, чакам я юни-юли. При Аудито казваш няма изненади...
  • #13
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А тази Октавия какво е скрила за теб само можеш да гадаеш....
  • #12
    13 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Взимаш седанова Октавия на половин цена и получваш същото. Всичко друго са комплекси.
  • #11
    8 rate up comment 6 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 3 години )
    Новата Октавия е по-добра...и отвътре и отвънка...
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Оф пак тез ръбати линии. Всички автопроизводители прекаляват вече
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    И пак ли ще меле камъни дизеловия двигател като старите PD със спесифичния металически шум
  • #8
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    ... и между другото, купонът свърши и това ауденце с тези двигателчета и лъскави дисплейчета вече ще е безумно скъпичко дори и за традиционните им клиенти в Зап. Европа - не знам кой ще го купува
  • #7
    13 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    мале, мале... 60К лв. за кола с такива мотори и мощности - даже, забравих - понеже това е VAG все пак - в базовото ниво за 60К сигурно няма почти нищо от това на снимките - това на снимките и със 116 к.с. ще е около 73К лв. някъде... ?!?!?!За тези пари нов Сюпърб с 4х4 и поне 190 кс. и повече комфорт и място бате, бате
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много се претрупва панорамата, От цял живот а3-ката си е била с 3/5 врати, особено с 5 си беше много яка количка. А седана си е бил запазена марка на а4. Сега всички ги правят в един завод и само сменят маската и емблемата.
  • #5
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #1 Точно! Шкодата поне ти предлага повече пространство и обем, а това тук на двойна цена ти предлага само китайски дисплейчета и др.подобни безполезни шукарии. Ама щом клиентите искат това, това им се предлага. Като има блАци ще има и тарикати са казали хората.