IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi представи и седана A3

На старта на продажбите ще се предлагат 3 двигателя

Месец и половина след премиерата на новото Audi A3 Sportback компанията от Инголщад представи и версията седан. Първоначално се планираше нейната премиера да се състои на автосалона в Женева заедно с хечбека, но епидемията он коронавирус провали тези намерения.


Audi A3 Sedan


Четиривратото Audi A3 се оказа копие на A3 Sportback само наполовина – до средните стойки. Седанът е поучил напълно нов дизайн на задната част, който е в стила на по-големите модели с 4 врати на марката. Коефициентът на съпротивление на въздуха е 0,25, което е с 0,04 по-добре от предшественика.

Леко са промени и габаритите. Седанът е с 15 см по-дълъг от новия хечбек и с 4 см по-дълъг от предишното поколение с 4 врати. Въпреки това, обемът на багажника си остава същият  425 литра (380 литра при хечбека). Увеличението на височината е само 1 см, а на широчината – 2 см. От Audi уточняват, че пространството над главите на предните пасажери е 2 см, тъй като седалките са поставени по-ниско.


Audi A3 Sedan


Интериорът на четиривратия модел е аналогичен на Audi A3 Sportback и е ориентиран към водача. В базовото оборудване са включени 10,1-инчов дисплей на мултимедийната система и 10,25-инчов виртуален приборен панел. Срещу доплащане се предлата 12,3-инчов приборен панел и допълнителен проекционен дисплей.

Самата мултимедия осигурява достъп до гоям брой онлайн-сервизи, включване към интернет чрез точка Wi-Fi, взаимодействие със смартфони, работещи с Apple CarPlay и Android Auto, гласовия помощник Alexa на Amazon и много друго. Предлага се и Audi connect key – възможност за замяна на ключа за запалване със смартфон. Увеличен е и броят на асистентите на водача, които заедно осигуряват автопилот от второ ниво.


Audi A3 Sedan


При старта на продажбите седанът Audi A3 ще получи 3 мотора по избор. Базовата версия 35 TFSI получава 1,5-литров мотор със 150 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия. Ще има и вариант с роботизирана трансмисия, която ще получи стартер-генератор, захранван от 48-волтова мрежа и осигуряващ допълнителни 50 Нм.

За 2,0-литров дизел, също ще се предлага подобна система. При него засега мощността е 116 к.с. Ще има и още един бензинов турбомотор с 3 цилиндъра и 110 к.с. (той също ще се предлага като умерен хибрид, но със 7-степенна роботизирана скоростна кутия).  На по-късен етап трябва да излязат версии със система за задвижване на четирите колела, пълноценни хибриди, както и „горещи“ модификации – S3 и RS3, които ще развиват съответно 310 и 400 к.с.

Още снимки - вижте в галерията:


Audi предлага и избор и на окачването още на старта на продажбите. Седанът ще бъде достъпен със стандартни пружини, в спортен вариант и с адаптивни амортисьори. Ще има и система Audi Drive Select, която позволява избор между няколко режима на твърдост. Тяхната промяна ще стана от салона. 

Поръчки за новото A3 седан дилърите на Audi започват да приемат в края на април. Версията A3 35 TFSI стартира от 29 800 евро, докато хечбекът със същия мотор и оборудване струва минимум 27 700 евро.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 6 месеца )
    Изключително красив седан, зяглеждам 8V от 2014г., но цената е доста висока с аналогини мощности и модели на други марки. Дано качеството и лукса си струват, защото 60к за тази няма да даде никой. Двигателите са зле позиционирани и особено дизела трябва да го спрат-116 к.с. в 2020г.?!?, както направиха в поло и голф. Назад са от съвремените тенденции в мащностите. Това е реалноста.
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Симпатична малка колица. За глезени дъщерички и синчета.
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До тия по-долу разпалени фенове на Ауди... кой ти говори за А8 ? И не говорим за 20 годишни дрънгели а за актуалните А3 и Октавия. Преди години, когато купуваш Ауди, купуваш нещо различно, премиум. Сега къде е голямата разлика между А3, Голф и Октавия, не се разбира. Еднакви шасита, еднакви двигатели, скоростни кутии изобщо всичко. В Ауди има една много спорна шарена дигитална средна конзола и до там ? Айде недейте така да се палите, сякаш тая марка е на баща ви, ами си отворете очите.
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    В коя? ( преди 6 месеца )
    Номер 22- в хибридната, водородната, или електрическата А8-ца да се повозим? Или която си изберем?
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Влезте и си повозете в новата а8 да ви се надървят *** от кеф и тогава коментирайте аудито
  • #21
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ама ние сме много прост народ честно.Предш да пишети образойвайти се малко,погридойти клипове...ШКОДА И ФОЛСВАГЕН НИКОГА НЯМА ДА БЪДАТ АУДИ .......Карайте си осраните шкоди и не коментирайти премиум марки и коли,които никога няма да си позволите,карайте си 20 годишните дрънгели и се мислете за тарикати мама ви де ***
  • #20
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    2020 година от VAG вадят най-новият и технологичен двигател на всички времена 2.0 TDI с феноменалните 116 к.с. хахахаха тея вярно копаят дъното! Винаги съм знаел, че са зле, ама чак толкова не съм вярвал... Закривай!
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    2020 ( преди 6 месеца )
    2020 година - премиум марката ауди - 2.0 TDI(ДИИИЙ- стара команда за старт). Имах желанието най-накрая да прочета нещо различно, като хибрид(не ще...има), водород, нещо ел, нещо ново... нещо премиум за 2020 година. Майтапа настрана, то е ясно, че няма нищо премиум тези немски коли, един КИЧ не ги прави премиум. Та, наистина ли немогат да разработят нещо съвременно, или... незнам, много странно. НЕпремиум марките се спукаха от иновации, разработки, патенти...
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Има ли някъде цени за България за новата Октавия ?
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до 14 ( преди 6 месеца )
    Всъщност Октавия лифтбек е на близка цена особено до хечбека А3 макар че разбира се по размери е като А4 а по багажник като А6 комби