Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.
Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:
Chery A115 Amulet, 2003
Днес Chery е един от китайските автомобилни гиганти, производствен партньор на Jaguar, и дори присъства на българския пазар чрез италианските версии на своите кросоувъри DR.
Но преди двайсетина години компанията тепърва прохождаше. Първият й модел бе на практика нелегално изкопиран стар Seat Toledo с още по-стар 1.6-литров мотор на Ford. При това изкопиран във външния вид, но не и в конструкцията. През 2005 Chery започна да продава фейслифта A115 Amulet в Русия. Името се оказа пророчески подбрано - всякакви амулети и талисмани ще ви трябват, за да се осмелите да седнете в тази кола. Краш-тестовете, организирани от руското Авто Ревю, показаха, че при удар с 64 км/ч цялата предница на колата изчезва, а предните седалки биха премазали пътуващите отзад. В онези години безопасността не бе приоритет на китайските производители, ако изобщо приемем, че са били чували за такава концепция. 15 години по-късно нещата стоят различно.
Днес Chery е един от китайските автомобилни гиганти, производствен партньор на Jaguar, и дори присъства на българския пазар чрез италианските версии на своите кросоувъри DR.
Но преди двайсетина години компанията тепърва прохождаше. Първият й модел бе на практика нелегално изкопиран стар Seat Toledo с още по-стар 1.6-литров мотор на Ford. При това изкопиран във външния вид, но не и в конструкцията. През 2005 Chery започна да продава фейслифта A115 Amulet в Русия. Името се оказа пророчески подбрано - всякакви амулети и талисмани ще ви трябват, за да се осмелите да седнете в тази кола. Краш-тестовете, организирани от руското Авто Ревю, показаха, че при удар с 64 км/ч цялата предница на колата изчезва, а предните седалки биха премазали пътуващите отзад. В онези години безопасността не бе приоритет на китайските производители, ако изобщо приемем, че са били чували за такава концепция. 15 години по-късно нещата стоят различно.