Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.
Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:
GM EV1, 1997
В много отношения това бе електромобилът такъв, какъвто трябва да бъде - създаден така, че да е максимално лек и икономичен, и наистина да реши проблемите ни с енергията и замърсяването.
За жалост идеите на GM бяха изпреварили с доста напредъка на техниката в области като батериите. EV1 се задвижваше от електромотор и никел-металхидридни батерии, които бяха с ограничен пробег, високо тегло и, най-важното, с огромна цена. В General Motors така и не измислиха начин да произвеждат тази машина на печалба, и в крайна сметка зарязаха проекта, отлагайки електрическата революция с над десетилетие.
В много отношения това бе електромобилът такъв, какъвто трябва да бъде - създаден така, че да е максимално лек и икономичен, и наистина да реши проблемите ни с енергията и замърсяването.
За жалост идеите на GM бяха изпреварили с доста напредъка на техниката в области като батериите. EV1 се задвижваше от електромотор и никел-металхидридни батерии, които бяха с ограничен пробег, високо тегло и, най-важното, с огромна цена. В General Motors така и не измислиха начин да произвеждат тази машина на печалба, и в крайна сметка зарязаха проекта, отлагайки електрическата революция с над десетилетие.