Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.
Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:
Chevrolet Camaro III, 1982
Имало е време в автомобилната история, когато 90 конски сили са били внушително много. Но това време е било в края на 20-те години, а не през 1982, когато GM се осмели да предложи такава мощност именно в спортния си модел и главен противник на Mustang. Злополучният 2.5-литров двигател, наричан Железния дук, бе разработен за икономия покрай голямата петролна криза през 70-те. Само че през 1982 "рейгъномиката" вече набираше сили и на никого не му пукаше за икономията. На злополучните собственици на Camaro им пукаше само за факта, че уж спортната им кола прави 0-100 км/ч за около 20 секунди и не може да се опъне дори на училищните автобуси. Добавете към това смайващо мудния 3-степенен автоматик, и ще разберете защо трeтото поколение на Camaro има място в този списък.
Имало е време в автомобилната история, когато 90 конски сили са били внушително много. Но това време е било в края на 20-те години, а не през 1982, когато GM се осмели да предложи такава мощност именно в спортния си модел и главен противник на Mustang. Злополучният 2.5-литров двигател, наричан Железния дук, бе разработен за икономия покрай голямата петролна криза през 70-те. Само че през 1982 "рейгъномиката" вече набираше сили и на никого не му пукаше за икономията. На злополучните собственици на Camaro им пукаше само за факта, че уж спортната им кола прави 0-100 км/ч за около 20 секунди и не може да се опъне дори на училищните автобуси. Добавете към това смайващо мудния 3-степенен автоматик, и ще разберете защо трeтото поколение на Camaro има място в този списък.