Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.
Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:
Daewoo Nubira, 1997
Дълги години Daewoo бе корейският партньор на General Motors. Но през 1996 джойнт-венчърът бе прекратен и корейците изведнъж се оказаха принудени спешно да създават своя собствена моделна гама. Nubira е добър пример как се правеше това: за инженерната част бе привлечен бившият шеф в BMW Улрих Бец, дизайнът бе поверен на института I.DE.A в Италия, но сроковете за всичко бяха смайващо кратки - едва 30 месеца.
Крайният резултат бе неугледна кола с глупаво име, отчайващо анемичен 4-цилиндров мотор и доста посредствен интериор, сглобен набързо. Шумоизолацията бе нищожна, а моторът заради лошия монтаж предаваше доста вибрации в купето. Дори седалките в първото поколение често се чупеха. През 2000 година с фейслифта корейците оправиха повечето недостатъци, но пък азиатската финансова криза ги налегна здравата и в крайна сметка GM се завърна, вече като собственик.
Дълги години Daewoo бе корейският партньор на General Motors. Но през 1996 джойнт-венчърът бе прекратен и корейците изведнъж се оказаха принудени спешно да създават своя собствена моделна гама. Nubira е добър пример как се правеше това: за инженерната част бе привлечен бившият шеф в BMW Улрих Бец, дизайнът бе поверен на института I.DE.A в Италия, но сроковете за всичко бяха смайващо кратки - едва 30 месеца.
Крайният резултат бе неугледна кола с глупаво име, отчайващо анемичен 4-цилиндров мотор и доста посредствен интериор, сглобен набързо. Шумоизолацията бе нищожна, а моторът заради лошия монтаж предаваше доста вибрации в купето. Дори седалките в първото поколение често се чупеха. През 2000 година с фейслифта корейците оправиха повечето недостатъци, но пък азиатската финансова криза ги налегна здравата и в крайна сметка GM се завърна, вече като собственик.