Кои са най-лошите автомобили в историята? Трудно е да се отговори, защото оценката ни за една или друга кола не почива на абсолютни стойности, а на собствените ни нагласи и очаквания. В нашата класация, първата част от която можете да видите тук, сме подбрали онези автомобили, които са имали достатъчно пазарен успех, за да оставят трайни впечатления, и които са разочаровали в най-голяма степен.
Ето и втората част от най-калпавите коли в историята:
De Lorean DMC-12, 1981
За много от нас това е икона от детството и един от любимите автомобили изобщо: с ефектен дизайн от Джуджаро, отварящи се нагоре врати и купе от небоядисана стомана. Да не говорим, че тъкмо с такъв DeLorean Марти Макфлай се завръщаше в бъдещето цели три пъти.
Единствените, които не споделят любовта към тази кола, са действителните й собственици.
Проектът на странната птица Джон Де Лориън за спортен автомобил има доста пробойни още в началото и компанията е на ръба на банкрута даже преди фабриката в Северна Ирландия да произведе първите бройки. Заради странни решения при проектирането колата става необикновено тежка - всъщност твърде тежка за 2.8-литровия V6 от Peugeot. Качеството на сглобката е плачевно, цената - баснословна. Нищо чудно, че начинанието се проваля след едва около 9000 произведени автомобила.
За много от нас това е икона от детството и един от любимите автомобили изобщо: с ефектен дизайн от Джуджаро, отварящи се нагоре врати и купе от небоядисана стомана. Да не говорим, че тъкмо с такъв DeLorean Марти Макфлай се завръщаше в бъдещето цели три пъти.
Единствените, които не споделят любовта към тази кола, са действителните й собственици.
Проектът на странната птица Джон Де Лориън за спортен автомобил има доста пробойни още в началото и компанията е на ръба на банкрута даже преди фабриката в Северна Ирландия да произведе първите бройки. Заради странни решения при проектирането колата става необикновено тежка - всъщност твърде тежка за 2.8-литровия V6 от Peugeot. Качеството на сглобката е плачевно, цената - баснословна. Нищо чудно, че начинанието се проваля след едва около 9000 произведени автомобила.