IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Fiat се връща към корените си

Компанията ще предложи приемник на Punto, както и нов Freemont

Моделната гама на Fiat започва да се връща към корените си, като в нейната основа е имиджовият 500, който при смяната на генерациите получи и електрическа версия. Сега компанията готви излизането на нови Tipo и Panda, както и приемник на кросоувъра Freemont.


Fiat Punto


Преди това обаче, италианският концерн ще се завърне в сегмент B, където ще предложи нов модел. Той ще бъде по-евтин от Fiat 500 и ще се превърне в приемник на спрения от производство хечбек Punto, разкрива пред агенция Passione Auto Italiane Оливие Франсуа, президент на корпорацията.

Той отказа да разкрие подробности за автомобила, но подчерта, че с него Fiat се завръща към корените си, като този модел ще отговаря на ДНК-то на бранда. И допълни, че инженерите на концерна работят върху цяло семейство, за което не е задължително да получи познатите от историята имена - като Panda, например.

„Тези автомобили ще бъдат доста интересно предложение, особено в котекста на развиващите се електрически превозни средства на Fiat”, коментира Франсус. И добави, че производителят готви сериозно настъпление в сегментите C и D, като работи над модел с дължина от 4,5 до 4,6 метра.

„В средносрочна перспектива ще предложи напълно нов асортимент, който ще ни даде възможност да заемем най-важните ниши на автомобилната индустрия“, допълни шефът на Fiat.

Снимка: Formula Passion

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Мдам ( преди 2 месеца )
    Добре че Пежо ги спасиха и пак не могат и да сънуват да продават поне наполовината на това което продава Пежо!
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ейй, тоя долу цялата му рода с италиански коли, все недоволни и пак ги купували. Достоверна работа....
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 10 Аз пък съм имал/имам Фиат Типо, Алфа 155, Фиат Пунто, Фиат Гранде Пунто, Алфа 156 и никога не съм имал сериозни проблеми с колите. Говоря за период от 2001-до днес. Даже като се замисля почти не съм имал и кой знае какви грижи - на 155 -цата дръжка, на 156-та носачи, машинка на дясно стъкло и ей такива работи.......... Имам и една от Дойчланд, за там не мога да кажа същото
  • #10
    3 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Красиви коли правеха и продължават да правят. Качествени - никога. Имах Лачна Делта - много приятна като дизайн, като комфорт, но непрекъснато трябваше нещо да се поправя. Принудих се да я продам на загуба, за да се отърва от ядове. След това за няколко месеца имах Фиат Путно - никога повече. Кумицата пък си взе Фиат 500 - супер красива, но вътре се чувствах като в кокошарник. А Фриймонт си е уж подобрен Додж, ама пак си е пълно дърво.
  • #9
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Фиат е марка с голям потенциал но с лошо управление от прекалено много време. Добре че не фалираха до сега. Ако успеят да се стегнат и концентрират върху добре осмислени модели могат да се върнат в играта с вече по сериозните и целенасочени конглокенти. Дано им успее. Връщане към корените си звучи като добро ново начало.
  • #8
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Мдам ( преди 2 месеца )
    Никога Фиат не могат да бият Пежо и Рено по обем продажби.
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Фиат на ръба на пропастта? И то 20 години? При положение, че 90-те са били по-големи от ФВ? ХАХАХАХАХАХАХ!
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Viva Italia ( преди 2 месеца )
    Браво!
  • #5
    5 rate up comment 13 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 2 месеца )
    Фиат от 20 години са на ръба на пропаста...нищо не ги спаси...сещам се за изказване на Бърни Еклестон: "проблемът на Ферари е, че там работят прекалено много италиянци"...
  • #4
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Какво благодарение на французите? В момента Фиат държат основно мини сегмента с доста редуцирано портфолио от автомобили... Представи си, ако имат сериозни планове за сегмента какво ще е...