„Лада Нива“ си остава един от символите на съветското автомобилостроене. Това е и един от моделите, които се продават успешно не само в страните от бившия социалистически лагер, но и на Запад. Някои от тях стигат до Канада, САЩ и дори до Австралия, като са със сериозно променена каросерия.
По правило, дилърите не променят силовия агрегат и трансмисията, но почти винаги гумите са различни (тоест, по-качествени). Ето 11 машини, които действително изглеждат далеч по-добре от своя оригинал. И които се ползват със стабилно търсене на чуждите пазари.
Lada Niva от Норвегия
В скандинавскике държави, най-вече в Норвегия, кабриолетът не е особено актуален, без значение от модела на автомобила. Там са нужни друг тип машини и те се правят от местната фирма Konela, която им поставя висок порив и лесно свалящи се задни седалки. При нужда те се махат, за да има място за повече багаж. Такава автомобили се срещат по пътищата на Норвегия и в наши дни.
В скандинавскике държави, най-вече в Норвегия, кабриолетът не е особено актуален, без значение от модела на автомобила. Там са нужни друг тип машини и те се правят от местната фирма Konela, която им поставя висок порив и лесно свалящи се задни седалки. При нужда те се махат, за да има място за повече багаж. Такава автомобили се срещат по пътищата на Норвегия и в наши дни.
Снимки: Интернет