Рекламата е изкуство на границата на възхищението и омразата. Ако не е направена добре, тя често дразни хората и те превключват на друг канал. А професионалистите я превръщат в истински шедьоври, като това важи с пълна сила и за автомобилни пазар, където конкуренцията е много голяма и всеки провал може да бъде фатален.
Затова нека си спомним някои наистина впечаляващи автомобилни билбордове, които повишават настроението. Повечето от тях са не само забавни, но и се помнят дълго време. Точно това е и един от основните критерии за оценка на рекламата!
Nissan
Фактът, че твоят автомобил не е като останалите, може да се превърне в огромно приемущество пред конкурентите. Затова и второто поколение на Cube с несиметрично задно стъкло и скрита зад него една от стойките Nissan представи със серия от плакати със слоган „Симетрията е уродливост“. Отразените в огледало човешки лица са само потвърждение.
Фактът, че твоят автомобил не е като останалите, може да се превърне в огромно приемущество пред конкурентите. Затова и второто поколение на Cube с несиметрично задно стъкло и скрита зад него една от стойките Nissan представи със серия от плакати със слоган „Симетрията е уродливост“. Отразените в огледало човешки лица са само потвърждение.
Снимки: Производителите