Рекламата е изкуство на границата на възхищението и омразата. Ако не е направена добре, тя често дразни хората и те превключват на друг канал. А професионалистите я превръщат в истински шедьоври, като това важи с пълна сила и за автомобилни пазар, където конкуренцията е много голяма и всеки провал може да бъде фатален.
Затова нека си спомним някои наистина впечаляващи автомобилни билбордове, които повишават настроението. Повечето от тях са не само забавни, но и се помнят дълго време. Точно това е и един от основните критерии за оценка на рекламата!
Kia
През 2010 година се появи третото поколение на кросоувъра Sportage и корейците се опитаха да привлекат потенциални клиенти с такива плакати. Идеята с трамплина може и да не е напълно разбираема за някой, но от Kia са добавили надпис, в който твърдят, че автомобилът е готов за авантюри, дори това да не вижда на пръв поглед.
През 2010 година се появи третото поколение на кросоувъра Sportage и корейците се опитаха да привлекат потенциални клиенти с такива плакати. Идеята с трамплина може и да не е напълно разбираема за някой, но от Kia са добавили надпис, в който твърдят, че автомобилът е готов за авантюри, дори това да не вижда на пръв поглед.
Снимки: Производителите