IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Nissan обясни защо GT-R ще се произвежда дълго

13-годишният автомобил има неоспорими преимущества пред конкурентите си

Актуалното поколение на GT-R дебютира през 2007 г на автосалона в Токио и от тогава премина през няколко фейслифта. Още отначало моделът притежаваше достатъчно сериозен двигател, чиито характеристики му позволяват да изглежда добре и сега.

 

Nissan GT-R

 

Въпреки това възрастта на актуалната генерация може да бъде считана за преклонна по представите на съвременната автомобилна индустрия. Нещо повече, според Хироши Тамура, главния мениджър за продуктите на Nissan и известен почитател на GT-R, това дава предимство на модела.

Липсата на сериозни промени в конструкцията на суперавтомобила позволява на производителя да поддържа цената му на достатъчни ниско ниво в сравнение с конкурентите. В САЩ моделът с 570 к.с. струва 113 540 долара, докато Porsche 911 Turbo S с 580 к.с. започва от 190 700 без данъците и таксата за доставка. С други думи, цената може да стане двойна. Съотношението е аналогично и на други пазари.

 

Nissan GT-R

 

Не е изключено обаче Nissan просто да не разполага с достатъчно средства за разработката на нов суперавтомобил. Създаването на нещо още по-мощно и бързо определено няма да излезе евтино на японците. Затова и сега едва ли някой може да предскаже кога ще се появи изцяло нов GT-R.

Снимки: CNet Roadshow

 

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    do propov ( преди 1 месец )
    Името на създателя на тази кола е Кацутоши Мизуно, Главен Рейс Инженер, да думите са негови!Този самурай му разбира, човека не се гъбарка!Какво ще променят по колата - перфектна аеродинамика, здрав двигател!За тези пари ?! Отвътре могат да си поиграят със салона да го направят лукс да радва повече!
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    propov ( преди 1 месец )
    Аз бях чел една статия за Годзила. Там човекът , отговорен за тази кола, обяснва подробно кое защо и как е направено. Има много физика в тази кола. Запомних коментара му относно теглото.Колата е тежичка около 1800 кг. Кола от Ф1 има оптимално поведение точно когато "тежи" 1800кг. Тия кила при Ф1 се постигат при доста висока скорост благодарение на мнооого сила на притискане. От там е ясно, че Годзила си има това оптимално притискане по дефолт. Да, Годзила е пълна с изненади.
  • #6
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До сепуко ( преди 1 месец )
    Вземи си направи едно сепуко и да се свършва с простотиите ти... Всички Нисани са грозни, а продават х3 на красивите рена(***). Или всички хора по света са изключително прости, или ти си такъв( не вярвам да е първото)
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 месец )
    1.Нисан съществува все още благодарение на Гон 2.Гон е човекът създал гтр 3.Самата идея на гтр е, също като тесла.Бързоускоряващ сандък.Порше за сиромаси или айде по добре бюджетна резачка. 4.С две думи, нема кинти, няма го и рено моторспорт.Бъдещето е грозно като китайската азбука. 5.Лийфа е грозен,джуката е отчайваща, кашкая изтумбен, дъстера е дело на същия напушен самурай,франсетата не са виновни, техните коли изглеждат много добре,нисан са отчайващо некадърни.
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Новият модел се разработва от дълго време, но този е повече от перфектен, и с много добри проджби в целият свят. Ще цедят цедката, докато има разумна печалба. Бизнес, сантиментите нямат място тук.
  • #3
    7 rate up comment 6 rate down comment
    гНом ( преди 1 месец )
    Същото нещо е с модела 350Z. Гон го ликвидира буквално. Изобщо този гНом недолюбваше никак Нисан и то при условие, че технологиите идваха от Нисан и Нисан беше моторът на алианса и продаваше 3 пъти от Рено и парите от продажби бяха няколко пъти повече от тези на франсетата. С Нисан Лийф беше подобна работата. Направиха го урудски грозен и не искаше да го обновят и развият, докато Рендетата извадиха няколко електрички. За тях можеше, а за Нисан не. Жалка история. Добре, че го разкараха мошеника!
  • #2
    4 rate up comment 7 rate down comment
    гНом ( преди 1 месец )
    Не е само кризата, която е от скоро. Причината е, че бившият шеф на Рено/Нисан, Карлос Гон недолюбваше този модел. Няколко пъти заявяваше, че ще бъде спрян, но от Нисан и много фенове реагираха негативно и той не го спираше, но и не разписваше да се обновява и да излезе нова генерация. Явно е разчитал, че по този начин по естествен начин, колкото повече остарява настоящия модел, толкова повече ще падат продажбите и накрая ще бъдат принудени да го спрат. Много долно ко-пИ-ленци се оказа Гон.
  • #1
    15 rate up comment 0 rate down comment
    112 ( преди 1 месец )
    GT-R е страхотен но е ясно че кризата в компанията е причината за удължаване на живота му.