IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

По-лек и по-впечатляващ на пътя - Nissan обнови GT-R Nismo

Суперколата е получила подобрения по двигателя и окачването

По-лек и по-впечатляващ на пътя - Nissan обнови GT-R Nismo

Японската компания Nissan представи на изложението в Ню Йорк обновения GT-R Nismo, който е запазил предишия си мотор, но е получи редица подобрения по каросерията и окачването. Тяхната цел е да направят суперколата още по-впечатляваща за управление, но същевременно са запазили нейните характеристики.

Това означава, че правеният на ръка 3,8-литров V6 с две турбини, който се поставя и на състезателния GT-R GT3, както досега развива 600 к.с. и 652 Нм въртящ момент. Турбокомпресорите му обаче вече имат нова форма на турбините и по-малко лопатки.

Nissan GT-R Nismo

Преработена е и 6-степенна скоростна кутия с два съединителя, която е получила нов софтуер. Благодарение на него е подобрено адаптивното управление, превключването на предавките и най-вече режима "R". Титановата изпускателна система също е нова.

За да увеличат скоростта, японците са се съсредоточили върху други области, включително намаляването на теглото и подобряването на аеродинамиката. Сега всеки детайл от каросерията е направен от карбон, което поволява смъкването на 10,5 кг. от теглото. Заедно с другите доработки са свалени общо 30,5 кг.

Nissan GT-R Nismo отново е оборудван със специално направените за него 20-цолови джанти, които са по-твърди и по-леки от предишите. Гумите Dunlop са получили по-шиок протектор, което позволява да се увеличи площта за контакт с настилката с 11%.

За да подобрят баланса и управляемосстта, а също така и по-точното влизане в завоите, инженерите на Nissan са променили окачването и кормилното управление. Поставени са нови керамични спирачки Brembo, за които се твърди, че са най-издържливите в историята на модела.

Снимки: Nissan

0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Може да е много добре в технологично отношение, но като му видиш интериора и да ти се отще съвсем. Тия така и не разбраха, че суперколата не е само двигател и окачване. Не може за 200 хиляди да получиш интериор на едно ниво с такси Киа.
  • #3
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Гошо ( преди 5 години )
    https://youtu.be/9YOlNJrO5yM Gtr от 2010та насам не е фактор срещу конглокенциятa. Откъм килограми, аеродинамика и скоростна кутия е превъзхождан в пъти от другите автомобили в този клас. Несериозно е в 2019 година кола да се слага 6 степенна ск. кутия.
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    111 ( преди 5 години )
    Тия джапанки са толкова напред че от 2007 до сега мачкат всичко без да сменят поколението.
  • #1
    6 rate up comment 20 rate down comment
    Рамбо ( преди 5 години )
    Тези от 2007ма карат един и същ модел, Mclaren изкараха 3 поколения автомобили за същите тези години, последното от които дори е с карбонов монокок. Джапанките са много назад с материала и се вижда.