Японската компания Nissan представи на изложението в Ню Йорк обновения GT-R Nismo, който е запазил предишия си мотор, но е получи редица подобрения по каросерията и окачването. Тяхната цел е да направят суперколата още по-впечатляваща за управление, но същевременно са запазили нейните характеристики.
Това означава, че правеният на ръка 3,8-литров V6 с две турбини, който се поставя и на състезателния GT-R GT3, както досега развива 600 к.с. и 652 Нм въртящ момент. Турбокомпресорите му обаче вече имат нова форма на турбините и по-малко лопатки.
Преработена е и 6-степенна скоростна кутия с два съединителя, която е получила нов софтуер. Благодарение на него е подобрено адаптивното управление, превключването на предавките и най-вече режима "R". Титановата изпускателна система също е нова.
За да увеличат скоростта, японците са се съсредоточили върху други области, включително намаляването на теглото и подобряването на аеродинамиката. Сега всеки детайл от каросерията е направен от карбон, което поволява смъкването на 10,5 кг. от теглото. Заедно с другите доработки са свалени общо 30,5 кг.
Nissan GT-R Nismo отново е оборудван със специално направените за него 20-цолови джанти, които са по-твърди и по-леки от предишите. Гумите Dunlop са получили по-шиок протектор, което позволява да се увеличи площта за контакт с настилката с 11%.
За да подобрят баланса и управляемосстта, а също така и по-точното влизане в завоите, инженерите на Nissan са променили окачването и кормилното управление. Поставени са нови керамични спирачки Brembo, за които се твърди, че са най-издържливите в историята на модела.
Снимки: Nissan