IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan GT-R навършва 50 със специална версия

Спортният модел получава нови турбини от състезателната кола от GT3

Nissan GT-R навършва 50 със специална версия

Nissan отбелязва 50 години от появата на първото поколение GT-R със специална версия на актуалния модел – 50th Anniversary Edition, представена на салона в Ню Йорк.

Промените по колата са визуални – три нови цветови схеми, заети от състезателните машини на Nissan в японския пистов шампионат Super GT, където марката години наред участва с GT-R: бяло с червени ивици, сребристосиво с бели ивици и завръщането на един много важен за феновете на Nissan вариант на синьото – Bayside Blue. За последно това синьо се предлагаше с R34 Skyline GT-R, а сега цветовата схема е допълнена и с бели ивици.

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Другите визуални промени включват цветови акценти по волана, изцяло сив интериор, акценти в купето с алкантара и т.н, като не са пропуснати и табелките 50th Anniversary Edition. От Nissan обаче все още няма информация дали тази версия на GT-R ще е лимитирана серия и колко точно автомобили ще влязат в нея.

От Nissan вече обявиха, че 50th Anniversary Edition ще може да се поръчва като допълнителен пакет за всички версии на GT-R, но все още не е ясна цената й.

Юбилейната версия на GT-R е за моделната 2020 година, а за нея Nissan предлага и други интересни промени по версиите на спортния модел. Стандартният Premium запазва мощността си от 565 конски сили, а вариантите Track Edition и Nismo са с по 600 конски сили, но 3,8-литровият V6 мотор получава нови турбини. Те идват директно от състезателната версия на GT-R, подготвена по правилата на GT3 и осигуряват по-добра реакция на мотора на ниски обороти, както и с 5% по-висока ефективност на мотора в целия оборотен диапазон.

Nissan GT-R 50th Anniversary Edition

Инженерите на Nissan и Nismo са подобрили и поведението на колата в режим R, който е препоръчителен за писта, като това означава по-агресивно превключване на предавките в низходящ ред, повече стабилност в завоите след промени в окачването и по-прецизно управление.

0 от 500