IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan X-Trail също получи мотора, разработен с Daimler

От гамата двигатели отпадат два дизела, които са заменени от един

Nissan X-Trail също получи мотора, разработен с Daimler

Компанията Nissan обнови кросоувъра X-Trail за Европа, като външният вид и салона на автомобила не са променяни, но гамата силови агрегати вече е съвсем различна.

Мястото на досегашния бензинов турбомотор 1.6 DIG-T заема новият турбодвигател 1.3 DIG-T, който е съвместна разработка на алианса Renault-Nissan и концерна Daimler. Този двигател вече се поставя на компактните модели на Mercedes, на Renault Megane, Captur, Kadjar и Scenic, на европейската версия на Nissan Qashqai, както и на Dacia Duster.

1.3 DIG-T

Nissan X-Trail е получил най-мощната версия на двигателя, която развива 160 к.с. и 270 Нм. За сравнение, предишният 1,6-литров мотор предлагаше 163 к.с. и 240 Нм. Вместо с вариаторна скоростна кутия кросоувърът ще се предлага с 6-степенна "роботизирана" трансмисия DCT с два съединителя. Новата бензинова версия за Европа, както и досега, ще се предлага само с предно предаване

От гамата двигатели отпадат турбодизелите 1.6 dCi (130 к.с. и 320 Нм) и 2.0 dCi (177 к.с. и 380 Нм). Тяхното място заема един нов агегат - 1.7 dCi, който размима 150 к.с. и 340 Нм. Тази версия на X-Trail ще се предлага както с предно предаване, така и със система за задвижване на четирите колела. Скоростната кутия обаче е само 6-степенна механична.

И двата нови двигателя за кросоувъра отговарят на стандарта Euro 6d-TEMP, като тяхното предлагане в Европа ще започна в края на май.

Снимки: Nissan

0 от 500
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Поне, такова планове возене, като със CVT - то на Кашкая не съм усещал. Това не е кола за джигити, дето избиват комплекси, а за хора дето ползват автомобила да си вършат работата.
  • #2
    4 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 5 години )
    Ако и новият (това наименование не е точно, понеже си е старият двигател 177 к.с. с нови дюзи, по-голямо налягане и ad-blue) дизел 200 к.с. го пуснат със 6 степенният робот, вече ще е сериозен избор на пазара (въпреки че хората които са тествали този двигател и кутия, казват че не са мислени един за друг ;))). В момента с това CVT, като се кача направо се връщам в 90-те години. Страшна мъка е тази кутия. Не знам защо от Нисан продължават да упорстват с нея, при положение че имат много добър робо
  • #1
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Отказвам се от Мерцедес