IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi L200: тестваме японското работно конче

Инфлацията в автомобилните цени в Европа застигна и тази машина

В Америка те са най-популярната форма на личен транспорт. В Европа - по-скоро екзотика. В отношението си към пикапите България се нарежда някъде по средата - у нас този сегмент се радва на умерен, но стабилен интерес от клиентите.
 


НЯКОЛКО МОДЕЛА са си създали реноме на надеждни „работни кончета“.
Сред тях е Mitsubishi L200. Първите му четири поколения се задържаха на пазара 40 години и се продадоха в почти пет милиона бройки. А сега петото получава доста сериозен фейслифт, с който да посрещне новото десетилетие.


Mitsubishi L200 тест драйв


Тази машина си запазва сериозните офроуд способности, на които биха завидели много от така наречените съвременни SUV. Но сега към тях се прибавя и доста по-модерен външен вид. Ръбатите форми и изобилието от хром придават на кроткото работно животно доста агресивен вид. Към тях японците добавят и светодиодна оптика. Практичността обаче не е паднала жертва на дизайна: дори с двойна кабина това L200 пак има достатъчно голям товарен леген, който побира до хиляда и сто килограма товар.


Mitsubishi L200 тест драйв


ПРИ СОБСТВЕНО ТЕГЛО от малко над 2 тона пикапът може да тегли до 3100 кг. Но тегличът не влиза в базовото оборудване. Допълнителна екстра е и системата за стабилизиране на ремаркето.


Mitsubishi L200 тест драйв


От интериора на подобна машина не можем да очакваме чудеса. Но Mitsubishi все пак са го снабдили с мултимедия с голям екран. Интерфейсът й не е от най-модерните, но пък е интуитивна и лесна за ползване. Като плюс може да се отбележат допълнителните отделения за малки вещи, в това число и смартфони, както и USB портовете отпред и отзад.


Mitsubishi L200 тест драйв


Пластмасата може и да не е от най-високо качество, но седалките са сериозно подобрени спрямо досегашната кола. Те са с по-широки облегалки и предлагат по-добра странична опора.


Mitsubishi L200 тест драйв


ЩО СЕ ОТНАСЯ ДО ДВИГАТЕЛЯ, тук особен избор няма. Предлага се само дизел с обем 2.2 литра, който развива максимална мощност от 150 конски сили.
Изборът е между механична скоростна кутия или автомат с 6 предавки. Ние тествахме втория вариант и го намираме за задоволителен. Вярно е, че при скорост  над 120 километра в час кабината става доста шумна и ще трябва да усилите радиото. Но това не е необичайно за една работна машина.


Mitsubishi L200 тест драйв


Другото съвсем типично за пикап е поведението при неравности, особено когато легенът отзад е празен. Друсането и полюшването няма да ви допаднат. Но пък извън пътя L200 е в стихията си. Това се дължи на технологията Super Select, при която може да се активира постоянен режим на задвижане на четирите колела. Като екстра можете да получите и заключване на задния диференциал.  


Mitsubishi L200 тест драйв


ВСИЧКИ ПРОМЕНИ В НАСТРОЙКИТЕ стават с помощта на селектор, разположен до лоста за смяна на предавките. Режимите са четири, като най-екстремният е  преднаназначен за движение по сериозен наклон, сняг или кал. Има също така и асистент, подпомагащ спускането, който поддържа скорост до 20 км/ч.


Mitsubishi L200 тест драйв


Пътният просвет от 205 мм също помага. Преминаването от стандартно задно задвижване може да става и в движение, стига скоростта да не надвишава 100 километра в час.


Mitsubishi L200 тест драйв


В МИНАЛОТО L200 ИМАШЕ и още един сериозен коз пред конкурентите: доста по-симпатична цена. За съжаление голямата инфлация в автомобилните цени е засегнала и него: версията с двойна кабина започва от почти 63 000 лева с ръчни скорости и доближава 83 000 за машина с високо оборудване и автоматик. Това е съвсем сравнимо с конкуренти като Nissan Navara или Ford Ranger.


Mitsubishi L200 тест драйв


И като способности, и като задвижване те не се отличават радикално помежду си. Срам, не срам, излиза, че изборът е най-вече въпрос на външен вид.


Още снимки от теста на Mitsubishi L200 вижте в галерията:


0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    #13 ( преди 3 години )
    точно така е, в паралелната реалност, която обитава в твоята глава :D
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Аноним ( преди 3 години )
    Ти си редко *** човек. Аз ти казвам, че има НЕРАЗРЕШИМ проблем с дпфа на 2.8 мотора който се вгражда в хайлукс и прадо. Внесено е класово дело срещу тойота в Австралия за това че не остраняват проблема. Ти ми говориш за някакви рейтинги. Само *** останаха по тая територия. Два реда не искат да прочетата щото те си знаели....
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    #14 Ама вЕрно ли в австралийските форуми не са доволни от Тойота? Хахаха, по-голяма простотия не успя ли да измислиш? Да не си бил в някой форум на пернишките емигранти в Австралия, които понеже там няма гоуфове, а думата Фолк с Ваген е обидна да са решили да си съчинят нещо против Тойота? Между другото погледни рейтинга и удовлетвореността на клиентите в Австралия и ела да кажеш колко са недоволни австралийците от Тойота. Виж хубаво кой е на първо място и изобщо немци има ли в първите 10!
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Доказано ( преди 3 години )
    Toyota Land Cruiser Namib това в момента е най готиният пикап в света. Лимитирана серия на базата на 79 със доста фабрични подобрения. Двигателя е 4.5D V8, ръчна скоростна кутия, стоманена рама, цели мостове, ресьори, стоманени брони, подсилени капаци и врати...и мнг др. Абсолютна класика! Отделно за този модел има страхотен избор на афтърмаркет части и подобрения. За 20-30К долараможеш да си го направиш абсолютен пустинен звяр или машина за околосветски пътешествия.
  • #14
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Аноним ( преди 3 години )
    В Австралия бяха най големите фенове на Тойота. Бяха. Напишете в гугъл "class action lawsuit toyota" и ще видите, че последния модел хайлукс е един от най проблемните пикапи на пазара. Отворете австралииските форуми и четете.Австралийците са масово разочаровани.
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    За Амарок, като за умрелите! Чел съм чужди форуми и не съм попадал на човек, който да го хвали. Това е може би единственият ФВ, който в немския форум на марката е доста хранен и оплюван. Явно има защо. А и като гледам продажбите му никак не са за завиждане.
  • #12
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Какво ще кажете за Амарок? Някой има ли впечатления?
  • #11
    13 rate up comment 0 rate down comment
    #10 ( преди 3 години )
    Интересно изказване. "Пикапите на Фиат" са всъщност същото това Мицубиши L200 с минимално променени тенекии, и произведено за Фиат от завода на Мицубиши в Тайланд
  • #10
    3 rate up comment 15 rate down comment
    Honil ( преди 3 години )
    Аз съм карал няколко возила в тоя клас, и такова недоразумение като Тойота хуйлукс не бих си взел за нищо на света. Предпочитам пикапите на Фиат пред оня измислен трошляк Тойота.
  • #9
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    L200 не е лоша машина, но пак си е наполовина паркетник като повече съвременни автомобили. Окачването не оптимално, прекалено много пластмаса и електронни системи. Колата е направена за повече комфорт тъй като се кара предимно по асфалт.Ако искате наистина корав офроуд пикап най доброто на пазара Land Cruiser 79 GLX. В Европа се намира трудно, но може да внесе от Африка на доста изгодна цена.