Следвоенната история на АЗЛК (Автомобильный завод ленинских комсомольцев) в Москва, в който се произвежда един от най-известните модели в историята на Съветския съюз - „Москвич“, започва през 1948 г. с копие на германския Opel Kadett K38. Руският вариант първоначално става известен като „Москвич-400“ и на външен вид почти повтаря германския модел. Постепенно започват да се правят някои промени – например, резервната гума е монтирана под багажника, който е с мизерни размери. Новият вариант обаче също не стига до серийно производство, за разлика от „Москвич“ 402, който се качва на конвейера през 1956 г.
Неизвестните модели на Москвич (ГАЛЕРИЯ):
„Москвич-2139“ Арбат
Развитието на идеята за създаване на миниван продължава в края на 80-те години, когато е направен прототипът „Москвич-2139“ Арбат. Той е изграден на базата и агрегатите на „2141“, като дължината му е 4600 мм, а разстоянието между двете оси достига 2730 мм. Периодът обаче е крайно неподходящ и заводът се отказва всяка нови и революционни модели.
Развитието на идеята за създаване на миниван продължава в края на 80-те години, когато е направен прототипът „Москвич-2139“ Арбат. Той е изграден на базата и агрегатите на „2141“, като дължината му е 4600 мм, а разстоянието между двете оси достига 2730 мм. Периодът обаче е крайно неподходящ и заводът се отказва всяка нови и революционни модели.


0