IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda разкри подробности за комбито Octavia

Тази версия на най-популярния модел на чехите излиза първа на пазара

Skoda разкри подробности за комбито Octavia

Чешкият производител Skoda разкри подробности за новото поколение на Octavia Combi, като пусна и свежа серия от снимки на автомобила. Комбито ще се появи на пазара преди лифтбека, като стартът на продажбите му е планиран за средата на пролетта.

Вече е известно, че със смяната на генерациите Octavia преминава на платформата MQB, която е в основата и на новите Seat Leon, Volkswagen Golf и Audi A3. Съответно, моделът пораства на габарити, като обемът на багажника на лифтбека е увеличен до 600 литра, а на комбито – до 640 литра.

Skoda Octavia Combi

Салонът е напълно преработен, като на новия преден панел е разположен отделен дисплей на мултимедийната система с размери от 8,25 до 10 инча. Цифровият приборен панел с 10,25-инчов екран се предлага като опция. Сред другите нови елементи са двуспицев мултифункционален волан, миниатюрен превключвател на скоростите, специално осветление и по-качествени материали.

Гамата двигателите на комбито Octavia включва бензинови и дизелови мотори, двигатели на природен газ (1,4-литров със 130 к.с.), както и три хибрида – два „меки“ и един плъг-ин. Бензиновите са 1,0-, 1,5- и 2,0-литрови, развиващи съответно 110, 150 и 190 к.с. Предлагат се и три варианта на дизеловия TDI Evo с обем 2,0 литра, като мощността им варира от 116 до 200 к.с.

Skoda Octavia Combi

В основата на „меките“ хибриди са 1,0- и 1,5-литрови двигатели TSI Evo, които развиват 110 и 150 к.с. Плъг-ин хибридът използва 1,4-литров TSI, електромотор и батерия с капацитет 13 кВт/ч, като съвкупната мощност е 204 к.с. Само на ток тази версия изминава 60 км. 

Скоростните кутии са 6-степенна механична и 6- или 7-степенна „роботизирана“ DSG.  

Още снимки - вижте в галерията:

Снимки: Skoda

0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    може и да са една генерация назад в окачването, но като практичност малко или никой не може да бие шкода за цената.. (след отстъпка разбира се). Иначе не е нещо уникално като визия, но не е и грозно. За практични семейни хора - доста прилично решение.
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Едо ( преди 4 години )
    ПОВЕЧЕ МИ ХАРЕСВА МОДЕЛЪТ ,,КАМИК"!
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Mercedes c320 ( преди 4 години )
    Дизайна на колата е семпъл и изчистен, но е много красива кола. За хитърите, и аз искам такава колка, но не я обиждам като вас.
  • #6
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Sas ( преди 4 години )
    Само аз ли мисля че има нещо объркано в пропорциите на това комби?
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Фолк с Ваген е дърво, но скъпо дърво. Шкода е същото дърво, но поне по-евтино. Така, че човек, ако си е решил да си взема дърво, сам да решава скъпо или по-евтино да си вземе!
  • #4
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    До този момент всички шкоди се правят на вече излезли от употреба платформи на VAG. Една генерация по-стари. Никога не са били на актуалните за момента платформи. Това обяснява и разликата в цените. Няма хубаво и евтино. В случая, няма технологично ново и евтино. Логично.
  • #3
    11 rate up comment 3 rate down comment
    пепе ( преди 4 години )
    И стария модел е на MQB платформата. Но това не нещо за хвалене. Тая платформа е ужасно бюджетна и бъгава. Страда от дървена возия, много шумове в окачването и прекомерен шум в купето поради същото калпаво окачване.
  • #2
    13 rate up comment 9 rate down comment
    U2 ( преди 4 години )
    "Вече е известно, че със смяната на генерациите Octavia преминава на платформата MQB..." Алооо, как така преминава? Нали актуалната октавия беше (уж) на MQB платформа!? Тук някакъв *** се скъсваше да спори, че е на същата платформа като актуалния тогава голф. Явно не е била. Както и аз знаех, не само от пресата, но и от един сервиз, че всичко по окачването и е на голф 6 (респ. голф 5, голф 6 е само фейслифт), не на голф 7. Лъжата лъсна отново за тази нещастна марка.
  • #1
    9 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Ле ле, с какво назлобени фарове са я направили! Не бих дал пари за този чешки кич.