IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

UAZ Hunter Expedition е готов за Сибир

Руският всъдеход изглежда доста впечатляващо след промените

UAZ Hunter Expedition е готов за Сибир

Излишно е да се спираме на факта колко популярен бе и още е UAZ у нас. Не така стоят нещата в Европа – руската марка е слабо известна, най-вероятно заради това, че продължава да произвежда един-единствен модел, при това с рустикална техника и дизайн. Сега производителят разшири гамата с UAZ Hunter Expedition, подсилена версия на своя всъдеход.

Зад наименованието UAZ се крие „Уляновский Автомобилний Завод“, произвеждал UAZ-469 (1972 biдо 2003) за армиите на страните от Варшавския договор. Hunter е наследникът на 469, както се вижда още на пръв поглед.

UAZ Hunter Expedition

Версията Expedition е оборудвана с 2,6-литров четирицилиндров бензинов двигател с мощност едва 128 к.с., но с въртящ момент от 203 Нм. Солидната предна броня включва и лебедка, както и куки за теглене, в случай че в руската степ се случи нещо непредвидено. Гуми BF Goodrich T/A, монтирани върху черни стоманени джанти, предлагат сцепление и комфорт. Просветът на автомобила е 241 милиметра.

Докато автомобилите на UAZ обикновено са масивни и груби всъдеходи, Hunter Expedition опитва да добави малко лукс. Предните седалки са отопляеми, което е добре за студения Сибир, и са покрити с водоустойчива материя с бели шевове.

UAZ Hunter Expedition

Уникална е задната част. За разлика от конвенционалните всъдеходи с врата, Hunter Expedition разполага с отваряща се надолу врата, която позволява повече гъвкавост при товарене.

Снимки: UAZ

Вижте още снимки в галерията:

0 от 500
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    76 ( преди 4 години )
    Харесва ми!
  • #3
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до 3 ( преди 4 години )
    Ако са решили да е само за техните територии - става ! Западна Европа , ако не греша от 1994,5 автомобили без два еърбега не се продават!
  • #2
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Fury ( преди 4 години )
    Това чудо се произвежда от 1972 г. почти без изменения.Това ламаринено табло без ербег не знам доколко е безопасно, особено при офроуд. Как се отваря и затваря задната врата с тази гума на нея не знам. Особено затварянето - или трябва да я вдигаш с крик.
  • #1
    10 rate up comment 2 rate down comment
    .. ( преди 4 години )
    То в онези условия само УАЗ-ка може да издържи. И най-хубавото на УАЗ-ката е, че можеш да си я поправиш сам по средата на нищото, без да имаш много-много резервни части. Това и е "чара".Я поправи една Х5-ца... ще я поправиш а *** друг път.