fallback

Volkswagen обеща: ID.3 ще излезе на пазара по план

Компанията сменя софтуера на вече произведените коли от модела

Volkswagen няма да отлага отново старта на продажбите на електромобила си ID.3, който трябва да се появи на пазара през лятото и да се конкурира с Tesla Model 3. Това обявиха от прес-службата на германския производител.

Преди дни стана ясно, че компанията може отново да отложи старта на продажбите на електромобила от новото поколение заради проблеми с програмното оборудване. Инженерите, тестващи модела, редовно докладват за грешки в софтуера, които в някои дни надхвърлят 300 бройки. Те отбелязват, че системата е разработена „набързо“, което пречи на синхрона между нейните отделни елементи и води до отказ.

“Продажбите на ID.3 ще стартират в планираните срокове, а всички вече произведени автомобили в завода в Цвикау ще получат нов софтуер“, обявиха от компанията. И потвърдиха, че първо на пазара ще излязат 30 000 бройки от серията First Edition, които ще се отличават по оборудването си.

Volkswagen ID.3 е първият сериен електромобил на германската марка, който е построен на платформата MEB. Хечбекът с 5 врати е оборудван с плоски батерии, поставени под пода. Така се увеличава вътрешното пространство в автомобила. Като дължина – 4260 мм, ID.3 е съпоставим с новия VW Golf.

Електромобилът ще се предлага в 3 основни модификации – с акумулатори с 45, 58 и 77 кВт/ч, които осигуряват пробег съответно от 330, 420 и 550 км. Мощността на електромотора е 150 и 204 к.с. Базовата версия на ID.3 ще струва под 30 000 евро.

Снимка: Volkswagen

fallback
  • #18
    TSLA ( преди 4 години )
    Както казваше кака ви Кайли: няма значение дали е бял и или черен - важното е да е вътре. Няма значение тесла или порша - важното е да е на ток.
  • #17
    TeslaIdiot ( преди 4 години )
    Тесланарите продължават с комунистическата пропаганда, спусната им от Доналд Мъск, че Теслите били 5 години напред в технологиите. Аве, кукувици, Тайкана има 800 V електрическа система и мотори, а Теслите само 400 V. В резултат на това Тайкана бие като маче у дирек Модел С, където свари.VW също имат най-бързия ел автомобил на Нюрбургринг -мястото, където Теслите загряват на половин обиколка и не могат да паднат по 9 минути хаххаха. Дева, тая супер модерна Тесла, където прегрява като Камаз....
  • #16
    ще ( преди 4 години )
    ще ще ще
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    #14 Вземи се поинтересувай малко преди да дрънкаш глупости! Ако нещо се случи с колата ти Тесла докато е в гаранция, хората пращат механици на място или ти карат колата ЗА ТЯХНА СМЕТКА до най-близкият сервиз, ако ще той да е на Южния полюс. А на ВАГ наистина им трябват много сервизи и всичките да работят на 3 смени пак няма да насмогнат, понеже талигите които продават за нищо не стават.
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Това нещо не е за нас и нашите пътища, нещо много ниска ми се увижда, същата история като Модел 3. Аз съм се гонил с Порше в София - закъса на първия легнал полицай, да си оди обратно на Нюрбургринг.
  • #13
    До 18 ( преди 4 години )
    Казаха кога започват производството какво повече от това
  • #12
    none ( преди 4 години )
    Докато ФВ изкарат този електрически Голф на пазара, Дачия ще изкарат СУВ на половината му пари (около 15К евро). И да се сравняват ID 3 с Тесла Модел 3 е все едно да се сравнява Лада с Ферари. Толкова е голяма разликата в технологиите. По-скоро Нисан Лийф може да им конглокент. Тесла е 5 години пред всички останали традиционни производители в момента. Няма база просто ...
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз не мисля, че ще има нужда да ходиш на сервиз с тая кола често. Това, че има сервизи в София, не означава, че да си купил съответната марка е приятно изживяване. Имам роднини бесни на сервизите на Шкода например...
  • #10
    До 11 ( преди 4 години )
    Ами сравни и цените като си почнал защото аз сравнявам цена за предлаганото а не директно 2 модела с над 5К евро разлика в цената и ефективността е близка модел 3 с 55квт има 410км а ИД3 с 58квт има 420км
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    #5 Прав си за сервизите! ВАГ трябва да имат сервизи навсякъде и те имат, защото таралясниците, които продават се нуждаят от тях!
fallback
Последни