IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Те не се предават - последните модели в един умиращ сегмент

Скоро малките коли със стандартни двигатели ще останат само спомен от миналото

Сегментът на мини-колите (познати като сити-кар) е подложен на все по-жесток натиск от еколозите, като е принуден да преминава на частично или напълно електрифицирани двигатели. Някои компании вече се отказаха от моделите си в класа. Opel, например, спря малките Adam и Karl, а Ford вече не предлага Ka с 3 врати. Nissan и Suzuki също няма с какво да привлекат клиенти, а Smart превърна своите Fortwo и Forfour в електромобили. Същото се случи и със Seat Mii со Skoda Citigo. Ето какво остана в този сегмент, който постепенно умира:

Снимки: Производителите 

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Влад ( преди 5 месеца )
    Заради безумните кеви идеи ще се затрием.
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    дрон ( преди 5 месеца )
    И какво излиза..... че 30 годишно поло гори колкото най новите малки коли в същия сегмент.... явен признак че ДВГ-то не е мръднало технически а само ценово...
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    В някой град с широки булеварди и хубава настилка може и да направиш разход 3.5-4 на 100. Ела пробвай да покараш в Стара Загора с легнали полицаи през 20 метра и си само първа-втора, максимум трета предавка. Имам приятел с Ярис хибрид, той прави 3-3.5 разход на бензин, смятай чистия бензин ще отиде ама поне 5.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Причината е, че вече колите в А сегмент са много близки като цена до В. И просто не си заслужават. За има няма 1000 евро се качваш на по-голям и по-практичен автомобил. Ако не ти е много важно да е максимално компактен. То и В вече е доста близо до С та може и там да поотпаднат неща.
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    да и един мармот завиваше шоколад в станиол... никой не ти вярва пич.
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    #7 Тойота Ярис 3,5/100 в града и по-малко без задръствания. Смъквал съм под 3 разхода. Мицубиши Мираж с 1.0 мотора 4,5-5/100 в града. Това е положението, а ти си мисли, че не можели под 7 да паднат.
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    всеобщо е схващането че тези коли не цапат... питайте някой с такава. В града разхода почти не може да падне под 7 и то ако е без много движение...
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    № 5 ( преди 5 месеца )
    № 5, човека ти говори за Далечния Изток, ти му разправяш, че не си видял такива в Близкия Изток. Ти география учил ли си? Такива колички се карат адски много в Южна Корея, Япония, Сингапур, Малайзия, Хонг Конг... А в Европа - в Италия, Франция, Испания, Португалия. За това става дума.
  • #5
    13 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Много е просто, тя идеята е дадена, трябва просто да се приложи. Коли под евро 5 да не се допускат в градовете а под евро 6 да не се допускат в централните части на града и готово. Толкова е просто, лепят еко стикер на предното стъкло, който няма, да кара на село. Така хем бързо ще се смени автопарка в България, хем и задръстванията ще изчезнат, има автобуси, метро, трамваи, всеки може да ги ползва.
  • #4
    3 rate up comment 7 rate down comment
    София ( преди 5 месеца )
    Това с двата автомобила, градски и извънградски не става към момента в България. Не сме достигнали това икономическо ниво. Първо да се спрат големите замърсители, дизеловите коли са основния проблем. И новите дизели замърсяват адски много, защото тук никой не сменя катализатори и каквото и да било. Трябва да се премине на газ и метан, тогава ще има ефект!!!