Сегментът на мини-колите (познати като сити-кар) е подложен на все по-жесток натиск от еколозите, като е принуден да преминава на частично или напълно електрифицирани двигатели. Някои компании вече се отказаха от моделите си в класа. Opel, например, спря малките Adam и Karl, а Ford вече не предлага Ka с 3 врати. Nissan и Suzuki също няма с какво да привлекат клиенти, а Smart превърна своите Fortwo и Forfour в електромобили. Същото се случи и със Seat Mii со Skoda Citigo. Ето какво остана в този сегмент, който постепенно умира:
Volkswagen Up!
За разлика от своите „братя“ Skoda Citigo и Seat Mii, които вече се продават само с електромотори, най-малкият Volkswagen все още е достъпен с двигател с вътрешно горене. Има дори версия R-Line (на снимката). Мъникът е достъпен в няколко варианта на 1,0-литровия си бензинов мотор, които развиват от 65 до 115 к.с. Има и версия на газ.
За разлика от своите „братя“ Skoda Citigo и Seat Mii, които вече се продават само с електромотори, най-малкият Volkswagen все още е достъпен с двигател с вътрешно горене. Има дори версия R-Line (на снимката). Мъникът е достъпен в няколко варианта на 1,0-литровия си бензинов мотор, които развиват от 65 до 115 к.с. Има и версия на газ.
Снимки: Производителите