Сегментът на мини-колите (познати като сити-кар) е подложен на все по-жесток натиск от еколозите, като е принуден да преминава на частично или напълно електрифицирани двигатели. Някои компании вече се отказаха от моделите си в класа. Opel, например, спря малките Adam и Karl, а Ford вече не предлага Ka с 3 врати. Nissan и Suzuki също няма с какво да привлекат клиенти, а Smart превърна своите Fortwo и Forfour в електромобили. Същото се случи и със Seat Mii со Skoda Citigo. Ето какво остана в този сегмент, който постепенно умира:
Hyundai i10
За мнозина беше изненада, че компанията Hyundai предложи ново поколение на i10. Явно корейците решиха да се възползват от оттеглянето на други производители от сегмента на малките градски коли и да се опитат да доминират в него. Най-малкият хечбек на марката се предлага с атмосферни бензинови двигател с мощност 67 и 84 к.с.
За мнозина беше изненада, че компанията Hyundai предложи ново поколение на i10. Явно корейците решиха да се възползват от оттеглянето на други производители от сегмента на малките градски коли и да се опитат да доминират в него. Най-малкият хечбек на марката се предлага с атмосферни бензинови двигател с мощност 67 и 84 к.с.
Снимки: Производителите