Уви, дойде краят на марката Holden. В началото на миналата седмица американският концерн General Motors обяви, че до лятото австралийският бранд, чиято история започва преди повече от 160 години, ще изчезне от лицето на земята. Започвайки с производството на седла за коне, Holden преминава към сглобяването на каруци и карети, а малко по-късно - каросерии за американски автомобили. През 1926 г. компанията е забелязана от General Motors и няколко години по-късно е включена в концерна. Време е да си спомним с кои модели се прочу австралийският бранд.
Holden HSV Avalanche XUV
Невъзможно е да се говори за Holden, без да се споменат пикапите. Макар че на тази снимка не е типичен, а напротив - един от най-необичайните и, уви, неуспешни автомобили в историята на марката. В първите години на новия век в Holden смятат, че повдигнатите комбита ще имат успех в бъдеще. Но по някаква причина не се ограничават с комбито HSV Avalanche и създават... това нещо. Avalanche XUV е неприлично дълът пикап с 4 врати и с огромна товарна платформа. Под капака има 5,7-литров V8 LS1 с мощност 367 коня, който се отличаваше с голям апетит. Ситуацията се влошава от факта, че тежи повече от два тона. В резултат жаждата за гориво и непрактичните размери лишамат автомобила от популярност.
Невъзможно е да се говори за Holden, без да се споменат пикапите. Макар че на тази снимка не е типичен, а напротив - един от най-необичайните и, уви, неуспешни автомобили в историята на марката. В първите години на новия век в Holden смятат, че повдигнатите комбита ще имат успех в бъдеще. Но по някаква причина не се ограничават с комбито HSV Avalanche и създават... това нещо. Avalanche XUV е неприлично дълът пикап с 4 врати и с огромна товарна платформа. Под капака има 5,7-литров V8 LS1 с мощност 367 коня, който се отличаваше с голям апетит. Ситуацията се влошава от факта, че тежи повече от два тона. В резултат жаждата за гориво и непрактичните размери лишамат автомобила от популярност.